Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fixed it for youMountain_Man sa:Beställde nyss ett par Salomon Guardian från Snowinn. Rabattkoden ovan fungerade (tack för den) och mitt pris blev 2420 kr inkl. frakt. Helt OK! Återkommer om jag får bindningarna.
/MM
Skidbutiken är dock finskt, så det ungefär lika mycket hemmaplan som tyskland :PBlide sa:Slösurfade lite och insåg att conrad börjar få ganska ordentlig konkurrens. Snowiin (med systerbutiker) är verkligen billigt på några prylar.
Till och med om man väljer att handla på "hemma plan".
Exempelvis så kostar Sideseth 188 + Guardian 5800 kr (!!!) på Skidbutiken mot 6600 kr på Conrad.
Hur är Skidbutikens rykte nu för tiden?
Okej dåVattendroppe sa:Skidbutiken är dock finskt, så det ungefär lika mycket hemmaplan som tyskland :PBlide sa:Slösurfade lite och insåg att conrad börjar få ganska ordentlig konkurrens. Snowiin (med systerbutiker) är verkligen billigt på några prylar.
Till och med om man väljer att handla på "hemma plan".
Exempelvis så kostar Sideseth 188 + Guardian 5800 kr (!!!) på Skidbutiken mot 6600 kr på Conrad.
Hur är Skidbutikens rykte nu för tiden?
det är väl just detta som är det negativa med att handla på utländska hemsidor. Beställde ett par pjäxor inför vintern från dom. tog ca7 arbetsdagar, vilket jag anser som okej.Mountain_Man sa:Och hur går det med mina Guardian från Snowinn ... sådär! Fick först ett mail om att de skulle komma in till deras lager 26/9, helt OK. Fick därefter ett mail som sa att de inte var tillgängliga och gått ur sortimentet. Mailade Snowinn och bad att istället få motsvarande Atomic Tracker som enligt deras webbsida fanns i lager. Fick bekräftelse på ändringen.
När inget hände kollade jag deras webbsida igen och konstatade att leveransdag till deras lager var satt till 30/9, OK. Idag konstaterar jag att en ny inleveransdag är satt till 15/10, inte längre helt OK. Har inte hört något ifrån dem sedan de bekräftade min ändring till Tracker ... Får väl vara tålmodig till den 15:e men sen är nog mitt tålamod slut. Känns som det finns vissa brister i deras logistik (snällt sagt).
/MM