Oohh...

• Trådstartare Trådstartare Kostja
  • Start datum Start datum
Oohh...
Vad är problemet? Har du svårt att läsa en text bestående av fler än tre ord? I så fall säger rubriken i 9 fall av 10 vad som skall säljas, läs då den och tänk sedan efter om det är något du vill ha.
Om svaret är JA, gå då direkt till Namn o nummer. Om svaret är NEJ, gå då till nästa annons.... Enkelt, och som alltid: Alla gör som Alla vill.
/GNU

Oohh...
Oj då, någon är lite förbannad. Jag sak tänka över lite av det du säger, men..

Om du såg två annonser som såg ut så här, vilken skulle du köpa:

A) Blå Salomon 1080, årsmodell -00, 3900 spänn, Säljes 073456372

B) Blå Salomon 1080, årsmodell -00, 3500 spänn, Säljes 073784776

Troligtvis skulle du välja alt. B

Om det däremot skulle finnas lite mer info om skidorna, ung. såhär:

A) Blå Salomon 1080, årsmodell -00, 3900 spänn, Säljes 073456372 Jag har tagit av plasten, sen vallade jag dem 10 ggr, men när jag ställde mig i ankarliften på Ski Sunne bröt jag varje ben i hela kroppen och kommer sitta i rullstol resten av mitt liv. Det var alltså bara högerskidan som överhuvudtaget nuddade snön, så jag säljer dem nu....buhu.

B) Blå Salomon 1080, årsmodell -00, 3500 spänn, Säljes 073784776 Otroligt bra skick, jag använde dom förra säsongen för slå halsbrytande rekord. Dropp från stadshotellet i Eskilstuna, har kört med dem i en rådelbana (på sommaren), Carvat nerför Cheopspyramiden, kör under (!) en pistmaskin, använt dom som basebollträn i baren, gått ut med dem på SpyBar (ni skulle sett Kajsa Mellgren med en 1080 mellan..) sovit med dem, ätit med dem.....ja jag har i stort sett levt med dem sedan jag köpte dom från berras burriga bättre begagnade helrenorverade utförsåkningstillbehör i Borlänge. Han sa att de var hellugna, vad han nu menade med det. Men nu har jag fixat med plastic pudding och silvertejp så de är omöjliga att skilja från nya. Superklipp!

Hmm, vilket par skulle du köpa nu?

>> RR <<

Fan vad jag är pedagogisk.

Tillbaka
Topp