open rail/railjam VÄSTERÅÅÅÅÅS! (UPDATE)

• Trådstartare Trådstartare marrQs
  • Start datum Start datum
M

marrQs

Guest
SÅHÄR SER DET UT NU!
IDROTTSMÄSSAN I VÄSTERÅSHALLEN FÖR ALLA AKTIVA UNGDOMAR OCH VUXNA HÅLLER PÅ ONSDAG OCH TORSDAG PÅ DAGEN.

MIN PLAN VAR ATT DRA DIT SNÖ OCH RAIL OCH KÖRA BRÄDA, NÖTA INFÖR VINTERN, VISA ATT DET FINNS FOLK SOM GÖR ANNAT ÄN SPELAR HOCKEY OCH FOTBOLL.
NU VERKAR DET INTE VARA NÅGOT DUNDERINTRESSE FÖR ÅKNING OCH SHOW PÅ DAGEN, SÅ JAG HAR PRATAT MED ANSVARIG PÅ VÄSTERÅSHALLEN OCH DET ÄR LUNGT OM RAILEN STÅR KVAR PÅ KVÄLLEN OCH VI KÖR ETT LITET JAM.

ALLTSÅ ONSDAG KVÄLL ELLER TORSDAG KVÄLL BEROENDE PÅ VÄDRET, FRAM TILLS KLOCKAN 10 HAR VI STRÖM. JAG BACKAR UPP FORDEN MED LAMPOR OCH STEREO. VI KÖR FETT OCH HAR KUL HELT ENKELT, KANSKE INTE VÄRSTA GREJEN MEN IALLAFALL SNÖ OCH RAIL. ALLA ÄR VÄLKOMNA.
RAILEN KOMMER STÅ KLAR REDAN PÅ ONSDAG EFTER LUNCH SÅ DÅ KAN DEN SOM VILL åka ÅKA!! (SNÖN KOMMER PÅ SLÄP FRÅN ROCKLUNDA) REGNAR DET FETT SKITER DET SIG FÖRMODLIGEN.)
DET KOMMER BARA FINNAS EN RAIL! EN FLAT ENKELRÖRAD (1DM) SOM STÅR I NEDLUT.

KOM IGEN NU VÄSTERÅS OCH HÄNG PÅ, VI BEHÖVER ETT FETT JIBBCREW I STAN!
VI BEHÖVER EN PARK ATT ÅKA I! DET HÄR KAN VARA ETT STEG NÄRMARE PARKEN!

STAY TUNED FOR FURTHER UPDATES!

/MARCUS

Senast ändrad:
Blir grymt marcus! Ska bli soligt och fint och kallare till på onsdag så snön håller nog bra/martin

Senast ändrad:
Feeettt , ja kommer lätt=) Ja tycker alla jibbers från västerås tar tag i det där NU och så att det blir av =) HUr vet man om det blir av ? PeaaCe

Skidorna Får Såklart Kommaaaa!!! Men Jag Kör Bräda Skulle Ja Köra Skidor Skulle Ambulansen Få Lov Att Komma! =) Till Alla Som Undrar Om Det Blir Av Så Är Svaret: Ja Vi Kommer Bygga Och Fixa Ikväll Och Imornbitti Så Efter Lunch Imorn Ska Railen Å Rampen Stå Klart, Men Vädret Ska Vara Kass Imorn Men På Torsdag Eftermiddag Ska Det Bli Soligt Och Fint Så Torsdag Eftermiddag/kväll Kör Vi På! Men Som Sagt Det Kommer Gå Att Köra Frånåmed Lunch Imorn Om Det Inte Regnar Så Mycket Att De E Ovärt Å Köra Dit Snö Som Ba Ska Ligga Å Smälta! Då Äre Ju Bättre Å Spara Snön Tills Torsdag Finväder!

Sikta På Torsdag Eftermiddag/kväll Utanför Västeråshallen!!

RAIL RAIL RAIL! SNÖ SNÖ SNÖ! =) kan bli kul det hära! hoppas några riders kikar förbi!

äre nåt som undras kan ni ringa mig på 0736591634.

Senast ändrad:
har byggt en startramp av lastpallar nu !=) det kommer nog bli nice å köra den railen när snön kommer, första lasset imorn efter lunch, sen blire nästa lass på torsdag eftermiddag! långt jam! =)

muFFin sa:
Skidorna Får Såklart Kommaaaa!!! Men Jag Kör Bräda Skulle Ja Köra Skidor Skulle Ambulansen Få Lov Att Komma! =) Till Alla Som Undrar Om Det Blir Av Så Är Svaret: Ja Vi Kommer Bygga Och Fixa Ikväll Och Imornbitti Så Efter Lunch Imorn Ska Railen Å Rampen Stå Klart, Men Vädret Ska Vara Kass Imorn Men På Torsdag Eftermiddag Ska Det Bli Soligt Och Fint Så Torsdag Eftermiddag/kväll Kör Vi På! Men Som Sagt Det Kommer Gå Att Köra Frånåmed Lunch Imorn Om Det Inte Regnar Så Mycket Att De E Ovärt Å Köra Dit Snö Som Ba Ska Ligga Å Smälta! Då Äre Ju Bättre Å Spara Snön Tills Torsdag Finväder!

Sikta På Torsdag Eftermiddag/kväll Utanför Västeråshallen!!
Bra bra, kommer på torsdag och kanske kikar förbi imorgon också.. (=
/virre

nu är det strax good to go! väntar på sista lasset snö som kommer om nån timme, vi har redan låtit barnen prova på slalom å pulka i snön, så nu är det railTIME! vid 15.00 är det klart att köra rail! jag vet inte hur många som kommer men ju fler ju roligare, stereon måste ja tyvär lämna hemma för tjejen dödar mig om nåt händer med den! (hennes stereo liksom) nån som har en bandare äre ba å ta mä!

ROCK ON!

Vi Körde Lite Lätt Ikväll! Det Va Nice! Drog En Slam På Revbenen Som Inte Kändes Alls Först Men Nu Börjar Det Kännas:: Haha =)!

Iallafall Så Står Railen Kvar Tills Imorn Senkväll!!
Jag Kommer Dit Nångång Mellan 16.00- 18.00.. !!blir Det Dåligt Med Snön Ska Jag Nog Kunna Fixa Mer!

Missa Inte Denna Chans Att Köra Sköna Railen!!

/marcus

muFFin sa:
Vi Körde Lite Lätt Ikväll! Det Va Nice! Drog En Slam På Revbenen Som Inte Kändes Alls Först Men Nu Börjar Det Kännas:: Haha =)!

Iallafall Så Står Railen Kvar Tills Imorn Senkväll!!
Jag Kommer Dit Nångång Mellan 16.00- 18.00.. !!blir Det Dåligt Med Snön Ska Jag Nog Kunna Fixa Mer!

Missa Inte Denna Chans Att Köra Sköna Railen!!

/marcus
nice, hur gick det?

Senast ändrad:
haha jaha ^^ kanske man ska komma då :D inte för att jag är nått att hänga i julgranen på rails men va fan skönt å åka :)

jag får tacka för detta va helt klart en riktigt rolig öppning på sessogen haha för be om ursäkt för mitt amatörmessiga betende där med att hoppa ner för halva rampen va snor svårt att komma bra för att sätta boardslide när man tog fart från hela rampen. men jag hoppas något liknande sker i framtiden va trevligt :)

Det va en soft grej! Tack till er som kom och åkte, det va ju helt ok kul! nästa gång blir det större, bättre och ännu roligare! bilder togs men i brist på lampor vart det inga super men några lägger ja upp på min profil om nåra dar.

SNÖ FOREVER!

Tillbaka
Topp