SolarCircle
Ny medlem
Öppnar Stryn 2010?
Jag har hört rykten om att Stryn sommerski kanske inte öppnar alls i år pga ett ägarbyte. Är det någon som kan dementera detta rykte eller som har fakta?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror dom brukar öppna runt pingsthelgen.Eric_W sa:Kan väl spåra lite åt sidan också och fråga; när öppnar andra ställena för sommarskidåkning i nörge?
De har egentligen inget i den divisionen som Stryn har. Det finns ett brant åk i Folgefonna som är direkt liftservat, 150 höjdmeter kanske. Annars måste du gå upp samma väg som du åkt ner. Finns många fina varianter ner mot Sörfjorden öster om anläggningen om man går på hudar.SolarCircle sa:Hur se offpistmöjligheterna ut i Juvass och Fonna då?
Om jag ska vara ærlig ær dte nog ingen som vet riktigt hur dte kommer bli i Stryn øver huvudtaget. Nya ægare nu men jag skulle tro att det blir lite annan syn på park nu.Misterister sa:Kommer det vara någon park i år? Tidigare år har ju stryn haft extremt bra park och lockat många proffessionella åkare. Förra året var parken ett skämt.
En annan bättre eller sämre? Stryn är väl känt för sin friåkning eller? samt deras röjiga midsommar-firanden. Spenderat två midsomrar där men då park är mer aktuellt för mig så känns det i år tveksamt.v-larsson sa:Om jag ska vara ærlig ær dte nog ingen som vet riktigt hur dte kommer bli i Stryn øver huvudtaget. Nya ægare nu men jag skulle tro att det blir lite annan syn på park nu.Misterister sa:Kommer det vara någon park i år? Tidigare år har ju stryn haft extremt bra park och lockat många proffessionella åkare. Förra året var parken ett skämt.
Førra ægaren fattade ju inte hur viktigt det var med park. Nya ægare betyder kanske ny syn på kring detta så en bættre ær vad jag tror. Risken ær att dom fortsætter strunta i parken nu nær juvass blivit så bra.Misterister sa:En annan bättre eller sämre? Stryn är väl känt för sin friåkning eller? samt deras röjiga midsommar-firanden. Spenderat två midsomrar där men då park är mer aktuellt för mig så känns det i år tveksamt.v-larsson sa:Om jag ska vara ærlig ær dte nog ingen som vet riktigt hur dte kommer bli i Stryn øver huvudtaget. Nya ægare nu men jag skulle tro att det blir lite annan syn på park nu.Misterister sa:Kommer det vara någon park i år? Tidigare år har ju stryn haft extremt bra park och lockat många proffessionella åkare. Förra året var parken ett skämt.