Öppnar Stryn 2010?

SolarCircle

Ny medlem
Öppnar Stryn 2010?
Jag har hört rykten om att Stryn sommerski kanske inte öppnar alls i år pga ett ägarbyte. Är det någon som kan dementera detta rykte eller som har fakta?

Öppnar Stryn 2010?
Say what? Känns dumt att stänga ner stryn hela sommaren på grund av en sådan grej. Speciellt när dom inte har några pengar att dra in under vintersäsongen..

Kan väl spåra lite åt sidan också och fråga; när öppnar andra ställena för sommarskidåkning i nörge?

Öppnar Stryn 2010?
Tror inte det kommer att ske, Stryn`s näringsliv kommer inte tillåta att Flaggskeppet Stryn sommarskisenter läggs ner.
Ofta lägger man hårt mot hårt i förhandlingar. Detta är en sån version om ni förstår.

Öppnar Stryn 2010?
Tack Burgars för källa, mina finska polare hade sagt att de läst något om detta på ett forum så jag ville kolla upp det hela. Jag hoppas verkligen att de hittar någon som kan driva det vidare. Stryn är ju en sån pärla.

Öppnar Stryn 2010?
Iof jävligt bra om det blir nya ägare, Hans skibenes har fan haft en del lustiga idéer dom senaste åren. Men som sagt hoppas verkligen inte dom lägger ner stället.

Öppnar Stryn 2010?
Hur se offpistmöjligheterna ut i Juvass och Fonna då? I stryn har du ju rätt många höjdmeter och många bra åk tycker jag. Park är ju ett plus och jag vet att både fonna och juvass har bra, men offpisten kommer före i min prioritering.

Öppnar Stryn 2010?
SolarCircle sa:
Hur se offpistmöjligheterna ut i Juvass och Fonna då?
De har egentligen inget i den divisionen som Stryn har. Det finns ett brant åk i Folgefonna som är direkt liftservat, 150 höjdmeter kanske. Annars måste du gå upp samma väg som du åkt ner. Finns många fina varianter ner mot Sörfjorden öster om anläggningen om man går på hudar.
Juvass har ju också en del fint ner på baksidan ner i Böverdalen men där har jag aldrig varit.

Öppnar Stryn 2010?
Stryn har öppnat nu! Har även hört rykten om att de finns ett lila hotel där nu me. Moods of Norway grabbarna har visst köpt de å fått för sej att måla om de lite :P

Öppnar Stryn 2010?
Kommer det vara någon park i år? Tidigare år har ju stryn haft extremt bra park och lockat många proffessionella åkare. Förra året var parken ett skämt.

Öppnar Stryn 2010?
Misterister sa:
Kommer det vara någon park i år? Tidigare år har ju stryn haft extremt bra park och lockat många proffessionella åkare. Förra året var parken ett skämt.
Om jag ska vara ærlig ær dte nog ingen som vet riktigt hur dte kommer bli i Stryn øver huvudtaget. Nya ægare nu men jag skulle tro att det blir lite annan syn på park nu.

Öppnar Stryn 2010?
v-larsson sa:
Misterister sa:
Om jag ska vara ærlig ær dte nog ingen som vet riktigt hur dte kommer bli i Stryn øver huvudtaget. Nya ægare nu men jag skulle tro att det blir lite annan syn på park nu.
En annan bättre eller sämre? Stryn är väl känt för sin friåkning eller? samt deras röjiga midsommar-firanden. Spenderat två midsomrar där men då park är mer aktuellt för mig så känns det i år tveksamt.

Öppnar Stryn 2010?
Misterister sa:
v-larsson sa:
Misterister sa:
En annan bättre eller sämre? Stryn är väl känt för sin friåkning eller? samt deras röjiga midsommar-firanden. Spenderat två midsomrar där men då park är mer aktuellt för mig så känns det i år tveksamt.
Førra ægaren fattade ju inte hur viktigt det var med park. Nya ægare betyder kanske ny syn på kring detta så en bættre ær vad jag tror. Risken ær att dom fortsætter strunta i parken nu nær juvass blivit så bra.

Tillbaka
Topp