optionsnowboards

optionsnowboards
Man köper väl inte en snowboard för att den är lätt att få tag på. Man köper en snowboard för att man tycker att den verkar bra och för att den representerar något man kan stå för, och då spelar det inte så stor roll om den är lite svårare att få tag på, eller...?

optionsnowboards
kanske inte det, men hur många option brädor har du sett ute i butiker??? jag har inte sett nån...

sen kanske inte vi har samma förutsättningar att få tag på brädor, så jag väljer bara mellan dem jag kan få tag på enklast...

optionsnowboards

Option ska enligt det jag läst på amerikanska forum vara väldigt bra, jag har aldrig läst något negativt om dom alls. Det är för mig ett mysterium, att option inte finns representerade i Sverige.

"Signature" fanns med som top tio freestylebräda i TWsnowboardings brädtest från 01-02 och "Mirror" var med i förra årets test på top tio. För att läsa testresultat så är det bara att logga in på hemsidan och kolla på buyers guide artikeln. Du kan hitta ett stort urval av option på freestyle-shop.de och det blir billigare än att köpa i Sverige. Du kan inte testa brädan först vilket är ett minus.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp