Oranga byxor

• Trådstartare Trådstartare victorsallander
  • Start datum Start datum
V

victorsallander

Guest
Oranga byxor
nån som vet var man kan hitta neon oranga byxor. ska hälst vara från en sida i usa.thx!

Oranga byxor
Billabong hade ett par knall oranga byxor förra året. Om du har lust kan du få köpa dom av mig för en billig slant. Storlek medium.

Oranga byxor
DC va snygga.. men ja beställer mina kläder från usa och får det skickat hit.blir mycket billigare.försöker nog hitta dom på nån annan sida.thx.. Wannabe jackas : Ja vill ha större en M ;:P hehe

Oranga byxor
victorsallander sa:
Olof_Molin sa:
Oakley har en fett snygg modell av orange...
har kollar på deras hemsida men inte hittat några.. tror du att du kan länka ?
Alltså jag kan ha fel men jag tror att Espen L kör för Oakley och han har ett par orange färgade brallor iaf.

Det här är en Oakley jacka som heter oakley evolution lite. har jag hört. http://www.newschoolers.com/web/content/pictures/id/109208/member_id/44609/

Men alltså jag kan inte garantera något...

Det finns orange 9ward kläder...

Oranga byxor
spinner vidare på tråden.
är det någon som vet var man kan hitta brallor med STARK orange färg denna säsong?? (länkarn ovanför va lite gamla och ledde fel), och gärna som finns i sthlms trakten??

Oranga byxor
inte många som släpt kläderna för 08/09 än, för en del där kommer nog att vara orange.. vänta ett tag och kolla på dom vanliga sidorna som junkyard och boardstore

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp