Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
retro zigzags du ska ha över 80a i hårdhet! orangatangs hjul e sjukt sköna speciellt dom orangea!ap sa:jag tänker köpa en apex 34, vilka däck och truckar ska jag köpa om jag ska hålla på med freestyle och sliding samt lite cruising?
kör på randall 180 med 50* baseplate med divine barrel/barrel 86a bushings både fram och bak. Hjul varierar mellan zigzags (80a), bigzigs (80a) och ett randomhjul av namn bennet alligator 84a som jag kör som trash/freeridehjul. Ska köpa otang freerides (86a) när jag slitit ner alligatorsarna till hubben. Ska även köpa kaha 184 truckar när det rullar in lite cash på kontot och då förmodligen köra dom med antingen divine eller reflexbushings.holey4 sa:jonathan jag är lite nyfiken bara... vad använder du för truckar/hjul och bushings?
Fyfan, mår dåligt när jag läser ditt skit. 1, Trucks är verkligen en personlig åsikt alla gillar olika. Jag har åkt med OS S10 trucks i 3 år och vill aldrig byta.. 2, idén med att sätta 250mm på en liten bräda är en ny grej, den fungerar mycket väl, det är en mycket skön kör stil. 3, Enligt många proffs och testare så har OS trucks fått titeln som de största och mest svängbara trucksen på marknaden. 4, Det är inte "Skittrucks" de passar vissa och passar inte vissa alls. Passar de inte dig så säg att du inte tycker om dem men om du bara har testet dem i en vecka eller två kan du inte säga att dem suger man måste lära sig att använda dem för dem är inte för nybörjare. Mvh Maxjonathan_chips sa:duger till vadå? att grunda uttalandet "dom svänger mer än någon annan truck i världen!" på, nej fan inte ens i närheten. Vad menar du föresten med svänger mer? Vad är det för förhållanden? har ni likvärdiga bushings, lika hjulbas, likadana hjul? tänkte lite innan du uttalar dig.EmiLJonSSon sa:jag har själv en loaded dervish med randal 180 truckar! har testat min kompis apex 37 och han hade 75mm orangatang-hjul på den o den svänger mer än en loaded! men loaded är skönare enligt mig men en apex 37 är sjukt rolig och har riktigt sköna truckar!
duger det svaret chips jonte?
Loaded är ju också ett rent hypemärke men dom har i alla fall sjyssta brädor som grund. Har ingen själv och skulle inte vilja ha en dervish men den är väldigt omtyckt bland de som har den..
Återigen måste jag säga att jag aldrig skulle köpa en bräda med originals skittruckar men det kanske bara är jag... Inte så konstigt att åkningen i deras filmer ser ut som den gör, där ligger loaded ljusår före.
http://www.originalskateboards.com/213snw sa:Vart kan man beställa en Apex 37 från om man bor i sverige ????:o:o:o:o:o
mest svängbara trucken säger tyvärr inte mycket om hur bra trucken är. jonathan_chips har min röstSwasi sa:Fyfan, mår dåligt när jag läser ditt skit. 1, Trucks är verkligen en personlig åsikt alla gillar olika. Jag har åkt med OS S10 trucks i 3 år och vill aldrig byta.. 2, idén med att sätta 250mm på en liten bräda är en ny grej, den fungerar mycket väl, det är en mycket skön kör stil. 3, Enligt många proffs och testare så har OS trucks fått titeln som de största och mest svängbara trucksen på marknaden. 4, Det är inte "Skittrucks" de passar vissa och passar inte vissa alls. Passar de inte dig så säg att du inte tycker om dem men om du bara har testet dem i en vecka eller två kan du inte säga att dem suger man måste lära sig att använda dem för dem är inte för nybörjare. Mvh Maxjonathan_chips sa:duger till vadå? att grunda uttalandet "dom svänger mer än någon annan truck i världen!" på, nej fan inte ens i närheten. Vad menar du föresten med svänger mer? Vad är det för förhållanden? har ni likvärdiga bushings, lika hjulbas, likadana hjul? tänkte lite innan du uttalar dig.EmiLJonSSon sa:jag har själv en loaded dervish med randal 180 truckar! har testat min kompis apex 37 och han hade 75mm orangatang-hjul på den o den svänger mer än en loaded! men loaded är skönare enligt mig men en apex 37 är sjukt rolig och har riktigt sköna truckar!
duger det svaret chips jonte?
Loaded är ju också ett rent hypemärke men dom har i alla fall sjyssta brädor som grund. Har ingen själv och skulle inte vilja ha en dervish men den är väldigt omtyckt bland de som har den..
Återigen måste jag säga att jag aldrig skulle köpa en bräda med originals skittruckar men det kanske bara är jag... Inte så konstigt att åkningen i deras filmer ser ut som den gör, där ligger loaded ljusår före.
Att åka på orginals truckar är verkligen som att lära sig åka bräda på nytt! Med det menar jag attt de svänger brutalt mycket.s-sheeplife sa:truckarna är helt insane! dom svänger mer än någon annan truck i världen!