OskarAnderzon
Medlem
Orsa v.30?
Orsa v.30 vilka ska dit
?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Själklart är det lika kul om man är 18!:DFiddeponken sa:funderar på att åka upp ! men måste man va kid. Jag menar man kan väl ha lika kul även om man är 18 ?![]()
Då är du ju gammal nog att följa med till bowlingen på kvällarnaFiddeponken sa:funderar på att åka upp ! men måste man va kid. Jag menar man kan väl ha lika kul även om man är 18 ?![]()
Emil campen är helt drog fria och det vet duSNDVLL sa:Då är du ju gammal nog att följa med till bowlingen på kvällarnaFiddeponken sa:funderar på att åka upp ! men måste man va kid. Jag menar man kan väl ha lika kul även om man är 18 ?![]()
![]()
Haha ja jag vet, var bara ett konstaterande! ;PSjobeck sa:Emil campen är helt drog fria och det vet duSNDVLL sa:Då är du ju gammal nog att följa med till bowlingen på kvällarnaFiddeponken sa:funderar på att åka upp ! men måste man va kid. Jag menar man kan väl ha lika kul även om man är 18 ?![]()
![]()
Reglerna gäller alla på campen, men självklart kan man ha super kul om man är 18 jag är 21 och har hur kul som hellst! Liksom jeppe och dem andrahoppas du kommer till sommaren fidde!
Peace