Oslo - Östersund 22/7

Oslo - Östersund 22/7
Hej!

Jag och min kompis ska upp till storsjöyran vi har plats över i bilen. vi kommer åka upp runt den 26 eller 27juli, så om du vill med är det bara att du hör av dig.

MVH Lina
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp