Osprey Kode i Göteborg

Math1

Ny medlem
Osprey Kode i Göteborg
Hej.

Finns det någon butik som saluför Osprey Kode serien i Göteborg?

Har snöat in på den serien och var nära att köpa föregångarn förra säsongen men fick av stå då.

Har inte haft tid att själv leta i någon större utsträckning och kommer inte hinna kolla runt innan första resan.
Jätte plus om de har både 22:an och 30:an inne för jämförelse.

Tack på förhand

/Marcus

Osprey Kode i Göteborg
Men vad bra Nojlas. Då svänger du för bi butiken köper en av varje (öppet köp naturligtvis). Kör upp dem till mig (ca 22 mil enkel resa) så jag får känna på dem och bestämma vilken jag vill ha. Naturligtvis betalar jag för ryggan jag tar. Den andre är ju bara att lämna tillbaks för dig. Resten löser du eller??

Tack för att du ställer upp

Osprey Kode i Göteborg
Tack Andreas.

Tyvärr åker jag iväg på min första resa om 3 tim. Målet var att klämma och känna på dem och köpa direkt för att ha med den denna resan.

Har haft otroligt mycket den sista tiden så där av att jag är (för)sent ute.

Men hade tur idag och kom iväg från jobbet 6 tim tidigare än beräknat och lyckades ta mig till alla återförsäljare som fanns på Osprey:s hemsida. Ingen hade dom kvar. De tog slut mer än en vecka innan Jul och de är slut hos generalagenten med. Så ingen Kode denna resan för mig :(

Nu blir det snart snö under laggen

/Marcus

Osprey Kode i Göteborg
Hehe, skapligt ont om tid förstår jag. Var nere och snackade med folket på friluftsland och de sa samma sak, helt slut i hela Europa, får bara hoppas på nästa säsong!

Trevligt med snö under fötterna, jag hade några trevliga åka förra veckan, nu är det en seg väntan till vecka 4.

Gott nytt!
/Andreas

Osprey Kode i Göteborg
Tack igen Andreas.

Nästa år?? Suck. Då kanske man skall kolla på någon annan.

Det var riktigt trevligt med "snö under fötterna". Och nu börjar väntan. v5 blir nästa för min del.

Hoppas ditt nya år startade lika bra som mitt.
/Marcus

Osprey Kode i Göteborg
Math1 sa:
Tack igen Andreas.

Nästa år?? Suck. Då kanske man skall kolla på någon annan.

Det var riktigt trevligt med "snö under fötterna". Och nu börjar väntan. v5 blir nästa för min del.

Hoppas ditt nya år startade lika bra som mitt.
/Marcus
kika på ortovox freeride, grym ryggsäck. tittade lite på kode själv först, men gillade freeride bättre!

Osprey Kode i Göteborg
Ja jag får väll ge den ett försök till. Valt bort den pga ryggskyddet då jag redan har ett ryggskydd som jag är grymt nöjd med.

Osprey Kode i Göteborg
Osprey Kode i Göteborg
Tjena!

Letade också efter en Kode och hittade den på Femmans sport i Nordstan. Jag kollade bara på 30l, vet inte om dom även hade 22:an.

Osprey Kode i Göteborg
Femmans var första butik jag var i. Tyvärr. Tack i all fall.

Tack igen Andreas skall kolla upp direkt.

/Marcus

Osprey Kode i Göteborg
Math1 sa:
Hej.

Finns det någon butik som saluför Osprey Kode serien i Göteborg?

Har snöat in på den serien och var nära att köpa föregångarn förra säsongen men fick av stå då.

Har inte haft tid att själv leta i någon större utsträckning och kommer inte hinna kolla runt innan första resan.
Jätte plus om de har både 22:an och 30:an inne för jämförelse.

Tack på förhand

/Marcus
ah, förresten! jag är rätt säker på att femmans sport på nordstan har osprey kode! jag tror att jag sett den där!
edit: hade inte läst igenom tråden på ett tag, kapten_krok hade visst redan presenterat denna lösning. fail på mig.

Senast ändrad:
Osprey Kode i Göteborg
Japp. Femmans Sport, alla Naturkompaniet butikerna och Fjällsport säljer Osprey. Men ingen hade Kode inne... Får göra en ny runda när jag får tid.

Tack alla för visat intresse!!

/Marcus

Tillbaka
Topp