Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag är en tjej på 19 år som ska åka ner och säsonga för första gången nu i Januari och söker därför en bostad. Jag har planerat att åka dit för att jobba lite, men framförallt åka skidor och ha kul! Hr ni något ledigt så hör gärna av er!
Jag är 19 och ska också ner till Österrike i vinter, Ischgl är planen. Jag har inget boende men om Ischgl är ett alternativ för dig så får du gärna höra av dig!