österrike nästa säsong.

groht

Ny medlem
österrike nästa säsong.
har i planerna att fara ner till österrike nästa säsong å jobba. det skulle vara skoj att fara ner några stycken så där å kanske skaffa lägenhet.

jag är en kristen kille från umeå trakten med grymt sug efter skidåkning. hör av er om ni är intresserade så kan vi snacka mer.

österrike nästa säsong.
I"m in. Det klart man ska ner till österrike i typ december, lär väl bli St: Anton. Redan börjat lääääängta.

österrike nästa säsong.
Ska man iväg o festa nånstans och åka lite skidor på köpet, då ska man sticka till Anton. Däremot om man ska få sig bra skidåkning med pudersvängar, orörda pudersvängar vill säga och även fa sig schysst skogsåkning, då ska man åka till ISCHGL. Där var jag denna säsong, och man fick sig riktigt många schyssat åkdagar!
Om man tittar på statistik över snöförhållanden så ser man att i Anton snöar det troligen mest i hela Österrike. Däremot är dfet så grymt mkt svenska säsongare där som därmed åker upp allt så att man får inte många orörda svängar ändå. I Isxhgl däremot snöar det inte lika mkt men det är få säsongare så där kan man hitta schysst med åkning ändå!"

En riktig pärla!

Fråga mer om ni vill!

österrike nästa säsong.
Tjena!
Jag är en kille fran Malmö, 18 ar och har ocksa skidakning i blodet. Jag befinner mig just nu i södra Bayern pa praktik. Har planer pa att i dec/jan dra ner till en österrikisk skidort och skida, efter mina universitetsstudier i tyska vid Lunds universitet. Maila om du har nagra bra och specifika förslag, det ar billigare att bo fler än att bo ensam. Mvh, Johan Johnsson

österrike nästa säsong.
dä ä bar å åk ner.
Löser sig alltid med allt... Har jag kommit fram till denna säsongen. Innan var jag nojjig och sånt, men spara ihop lite geld och far dit vettja.

österrike nästa säsong.
Tjena! , Jag och en kompis skall ner nästa säsong, antagligen till Anton. Någon som har några tips eller övrigt bra att veta hör av er =). Vi syns .
Rasmus

österrike nästa säsong.
...Nu e ja besviken på dig. Vi hade ju lovat att vi inte skulle berätta om d där.. Nu kommer ju hela berget i Ischgl vara översvämmat av massa jobbiga svenskar nästa år... *Grrr* Aldrig mer pudret för oss själva... D här kommer du få ångra.....

Tillbaka
Topp