smir
Ny medlem
Östersund - Frankrike, Biarritz.
tja
Vi är två snubbar som kör Östersund-karlskoga-gbg-lund-malmö-köpenhamn-hamburg-paris-biarritz-san sebastian-verbier!
För surf och sedan säsong!
Bilen avgår idag, 5/8-11
Är du redan nere och behöver skjuts från ett ställe till ett annat, eller e du bara sugen på hänga på, hör av dig?!
hejs!
Vi är två snubbar som kör Östersund-karlskoga-gbg-lund-malmö-köpenhamn-hamburg-paris-biarritz-san sebastian-verbier!
För surf och sedan säsong!
Bilen avgår idag, 5/8-11
Är du redan nere och behöver skjuts från ett ställe till ett annat, eller e du bara sugen på hänga på, hör av dig?!
hejs!