Östgötapower! våran film 07/08![FILM]

• Trådstartare Trådstartare JockeOboy
  • Start datum Start datum
den var bra, roligt med ett lite annorlunda intro också
riktigt bra åkt, första snubben var sjukt på rails
keep it up :)

nice film

introt är väl kul men ändå tråkigt, för låten och idén är ju kopierad rakt av magic moves intro av Field produktions....

annars är det riktigt grymmt åkt och rätt nice redigerat förövrigt

gillar verkligen första snubbens stil:) visst, har sett alla klipp innan men de va rätt kul att se ändå.

keep it uppp

superunknown sa:
nice film

introt är väl kul men ändå tråkigt, för låten och idén är ju kopierad rakt av magic moves intro av Field produktions....

annars är det riktigt grymmt åkt och rätt nice redigerat förövrigt

gillar verkligen första snubbens stil:) visst, har sett alla klipp innan men de va rätt kul att se ändå.

keep it uppp
jo vi vet att introt är i likhet med Magic moves, men vi känner att det redan är så många filmer som ser likadana ut varenda år, så vi satsade på nått "nytt". :)

Introt var rätt fräckt, men jag tyckte det blev så tråkigt när första killen, eller han med typ vit t-shirt började köra så jag slutade kolla. Han var duktig på att hoppa, och grym på att raila och säkerligen bättre än mig på alla vis men det blev ändå tråkigt.

Den första killen var rolig att kolla på, han var jättejätteduktig på rails. Det andra var inte så roligt att se

östgöta power va ju rätt freesigt namn iallafall
men introt hade varit bättre om de va meningen att ni skulle härma dom:D de trodde jag de va ju kul.
sen lagga min data ihop så jag kunde inte se nå mer:/
hehehe

vill se, vart finns den nu? sett den förr, kommer ihåg att den va skön som fan

Tillbaka
Topp