overall?

PojkenMedTur

Ny medlem
overall?
Jag har blivit besatt av att åka bräda och i år tänkte jag fixa en riktigt nice outfit, hade inge snölås förra sesongen o ryggskyddet öppna upp för mkt snö i byxorna =)

Jag ska bo tre jan-mars i alperna andorra ser det ut som för tillfället men kanske eventuellt franska alper istället.

Funderar iaf på att köpa en overall för att det är coolt och praktiskt =)

Vilka finns det att välja på? Upplever väldigt problem med att få översikt över overallutbudet...

overall?
återigen, problemet med nya användare... man blir ju otroligt trött på sånt här men LÄS REGLERNA NÄR DU BLIR MEDLEM OCH SÖK EFTER BEFINTLIGA TRÅDAR PÅ FORUMET INNAN DU SKAPAR NYA!

tack.

edit: salomon, norröna, sweet, helly hansen, o'neill, etc, etc.

varsågod.

Senast ändrad:
overall?
Har googlat runt väldigt mycket nu tycker jag och kollat i de andra trådarna.

Känns som jag kommer fram till att de vettiga one-pieces som finns är norr-önas samt salomon. Samt att salomon har en tveksam färg i år och att norröna kostar 10000kr.

Någon som vet någon butik i stockholm där man kan testa norrönas?

Har jag missat något?

overall?
Var på salomonbutiken och testade deras overall i minsta storleken, M, och den var helt gigantiskt stor =(

Någon som vet en butik där man kan testa norrönas overall i stockholm?

overall?
PojkenMedTur sa:
Var på salomonbutiken och testade deras overall i minsta storleken, M, och den var helt gigantiskt stor =(

Någon som vet en butik där man kan testa norrönas overall i stockholm?
du har inte testat söka eller?
fine, jag ska hjälpa dig: alpingaraget.

overall?
Hej jag ville inte börja en ny tråd så jag kastar in mig här, har inte hittad några vettiga overaller i som passar min budget så jag tänkte fråga om det låter vettig att köpa en skoteroverall? är den nån som kör med det eller är det ingen idé alls, snälla hjälp mig!

Kat

Tillbaka
Topp