På jakt efter en Quicksilver snow "alpine"-jacka

Tjenare boys!
Det är så att jag har hittat en jacka som fallit mig i smaken. Det är den här jackan jag pratar om : http://www.junkyard.se/snow/product.aspx?pid=15468&g=a&m=b&lbid=581&lcid=0#top
Saken är den då att jag måste ha den i Small, och det finns varken på junkyard eller First aid (butik i linköping), och first aid kan inte ta in den bruna utan bara den svarta versionen.

Iaf, nu till frågan, Vet någon av er här om den här jackan finns köpa någon annanstans? kanske på nån nätbutik eller lokal?
Om inte, vet ni någon jacka som är lite åt det här hållet? i brunt då det passar min övriga "outfit".

Hare bra!

RonnyWallberg sa:
18 år och köper S? Vafan jag är 16 och har XL på min Volcom jacka.. och Volcom är känd för att ha STORA storlekar. Köp M eller L så blir den baggy, annars ser de ju fult ut och den är helt slickad...

Här är min jacka som jag har XL på: http://www.junkyard.se/snow/product.aspx?pid=14605&g=a&m=b&lbid=501&lcid=0

OT: nej tyvärr de vet jag inte.
Och killen får inte köpa den stl han vill ha eller? är sälv 27 och har small på QS, Alla vill ju inte se ut som ett ramptroll. Small är baggy nog på mig.

Alltså, Qs har väldigt stora storlekar, samt att den jackan jag vill ha är en baggymodell.
Den jackan du länkade till RonnyWallberg ser ju ut att vara relativt slimmad.
Jackan ska vara baggy, men inte så att 2 snubbar kan tälta i den.
Därav vill jag ha Small.

den här jackan är väl rätt nice vah?http://www.blue-tomato.at/ProductDetailAction.bto?selectedNode=w0ZEiFMqHa8SEBWgen8Aie-1

GFobba, ja den var riktigt schysst den färgen också, men som sagt, behöver Small, både vit och brun var i Large där.

är de så stor skillnad på small å medium då?

jag ska inte klaga eller så men small??!!?!? jag trodde man va tvungen å ha minst XXL nu för tiden?..

Alltså det är inte jättestor skillnad men jag tycker faktiskt M känns lite för baggy, visst, det ska vara baggy men ingen sopsäck. Jag är inte så jävla bred.
Nu blev jag sugen på den vita som GFoppa länkade, aja får söka vidare :D

sebbeharry sa:
Alltså det är inte jättestor skillnad men jag tycker faktiskt M känns lite för baggy, visst, det ska vara baggy men ingen sopsäck. Jag är inte så jävla bred.
Nu blev jag sugen på den vita som GFoppa länkade, aja får söka vidare :D
Frågan är väl, kan de vara för baggy? Ne, inte om du har passande byxor tex. Alltså Bigdeal om den är lite för stor? De är ju inte jätte, jätte mycker skillnad på S och M.. hellre för stor, än för liten. Har du ens kollat på måtten? Jaja gör som du vill.

Jag tycker som jeppenator. Jag tycker till och med mina XL Byxor inte är tillräckligt stora som jackan är.. XXL hade varit bättre!

Asså jag tycker den vita är lugnt snyggaren än den bruna;) Men finns de braller till den jackan? Eller har du renan braller? Peace bruscch

Tillbaka
Topp