Pannband

R4ll3

Ny medlem
Pannband
Någon som vet vart man kan köpa ett riktigt fett pannband det ska va brätt sitta bra o hårt över örona.

Tänkte det e ju skit gött med pannband dom lite varmare dagarna.

Tack på förhand.

Pannband
Åka tillbaka 10 år och gå till närmsta sportkedja... Känns lite ute ändå men hittar du ett fräscht så grattis.. Det är ju tuffare att stå ut ur mängden än att vara som alla andra. :)

Där du hittar heltäckningsoveraller lär du hitta pannband :D

Pannband
du rotar i morsan och farsans gammla grejer, där hittade jag ett assnyggt pannband.... eller så är det bara att klippa sönder en mössa =)

Pannband
skosnöre värmer dock inte så mycket :( men det med att klippa sönder en mössa va ett bra tips tack!

det e ju savin kooolt med pannband :) måste fixa :) o jag har redan letat efter gammla som fassan o mossan hade dom va rätt schyssta men lite smala o uttöjda :)

tack för svaren men jag vill ha fler måste finnas någonstans att köpa.

keep up the good work

Pannband
ja förstår att du letar efter något unikt, nåt som ingen har sett förut typ, visst har jag rätt??
det finns nog inte så många affärer som säljer såna faktiskt, dom som säljer så handlar det om ett svart pannband med en ful teamsportia logga på eller nåt...
förutom mitt tips med den sönderklippta mössan så är second hand affärer det bästa stället att leta på, om du har tur, vilket man sällan har så hittar man nog någe fett där...

Pannband
Eller om Du frågar riktigt riktigt snällt, kanske någon av alla de människor här på forumet som stickar, trocklar, knypplar och virkar, kan fixa ett.

/Mange

Pannband
Går grymt snabbt att sticka ett pannband.. köp en nystan lovikagarn och en rundsticka storlek 6... så har du till minst 2 pannband. :)
Garn går väll på 50 kr och sticka på runt 50..

Tillbaka
Topp