Paradise Hotel

Paradise Hotel
å halå, de är sjukt låg nivå på tjejjernas utseende tycker jag, ingen som ser riktigt bra ut! sånna program ska ju bara mata ut perfekt tjejjer med störa bröst så tv tittarna stiger, illa, de måste bli endring!

Paradise Hotel
EkBOOOM sa:
å halå, de är sjukt låg nivå på tjejjernas utseende tycker jag, ingen som ser riktigt bra ut! sånna program ska ju bara mata ut perfekt tjejjer med störa bröst så tv tittarna stiger, illa, de måste bli endring!
n00b catja är fiiiiiiiiiiiiin assåw! du är bara avundsjuk att dom får kela med stefan LoL

Paradise Hotel
EkBOOOM sa:
Det måste fan bli ändring på din stavning! :o

Paradise Hotel
slitz2.jpg

Paradise Hotel
Paradise Hotel
Men vakna freeride. "Dom är entertainers, dom vet hur man roar. Dom kanske inte är några raketforskare precis.." ... Cimon är den enda som är lite hal i paradise, mer sånt.

Paradise Hotel
jonathan_chips sa:
Men vakna freeride. "Dom är entertainers, dom vet hur man roar. Dom kanske inte är några raketforskare precis.." ... Cimon är den enda som är lite hal i paradise, mer sånt.
jaa, klart . men detta va väl ändå lite överdrivet :p Jag menar , stava på den nivån lärde man ju sig ändå på lågstadiet, så varför låtsas? :)

Senast ändrad:
Paradise Hotel
Paradise Hotel
Vaddå löjligt het? Ser ni med röven? Nästan alla i PH ser ut som sönderkörda horor... speciellt jackie, ush fyfan vad vidrig

patrikholmer sa:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Lars-Inge_Svartenbrandt

henns farsa svartenbrandt. verkar sjuuk kolla brottsregistret...
redan?

Tillbaka
Topp