paris eller randal

paris eller randal
Me like randal ! (: Men har för mig att Randal 180 har mjukare orginal bushings än Paris, så om du ska carva lite gött i nå backar bör du kanske satsa på Randal :) Men somsagt, är inte 100% på att de var så. Men jag har kört bara på Randal och jag är väldigt nöjd iallafall :)

Senast ändrad:
paris eller randal
asso när du kör är de knappt nån skillnad...de e bara att paris har lite finare komponenter...typ muttrarna är av bättre kvalité...kör på randal nu men ska nog köpa paris till nästa gång!;)

paris eller randal
randal, personligen tycker jag att randals orginal bushings är sköna som fan :D visst dom kan upplevas mjuka men vad gör det när vobbel och sånt sitter i huvdet.

paris eller randal
Personligen tycker jag att Paris 180mm (som jag har) är riktigt sköna till cruising/boardwalking & liknande. Det jag har testat av kompisars Randal är att det är väldigt stela.

paris eller randal
Edviiin sa:
Personligen tycker jag att Paris 180mm (som jag har) är riktigt sköna till cruising/boardwalking & liknande. Det jag har testat av kompisars Randal är att det är väldigt stela.
stela? dem är ju fett sköna! har dem skruvat åt dem hårt eller:) ?

paris eller randal
Stela? Antagligen för hårt åtskruvade eller hårdare/annorlunda form på bussningarna i Randallsen jämfört med paris.

paris eller randal
VkAmM sa:
Om jag får låna tråden lite s skulle ja vilja veta vad ni tycker om Holey truckar och Gullwing dubbel truckar?
om du inte har drop thru på din bräda så blire jävligt högt om du ska ha gullwing dubbel truckar :P och så äre sämmre kvalite på gullwing.liksom gullwing är inte alls lika bra som holey jag är på väg att köpa ett par holey eller paris mitt val står där emmelan ;)

paris eller randal
Kör Paris 180 Dropthru på en fibretech 960 s-flex bamboo! Så gryyyyymt gött å carva pumpa med men ändå förvånande stabilt i hög fart! blev riktigt förvånad i början :D

Senast ändrad:
paris eller randal
lånar tråden lite...alla säger olika! har så svårt att bestämma mig!
vilka truckar är bäst?? (till loaded vanguard) holey, randall, paris????

paris eller randal
sammewamme sa:
lånar tråden lite...alla säger olika! har så svårt att bestämma mig!
vilka truckar är bäst?? (till loaded vanguard) holey, randall, paris????
de flesta säger att paris är bäst därför att vanguard är inte så bra i downhill och randal är lite mer för downhill så paris är bättre :P har samma val och jag ska välja paris :D hoppas detta har hjälpt dig ^^

paris eller randal
Gäsp, alltid samma diskussion :)
Om jag säger såhär, vilken du än väljer så kommer du inte bli besviken!
Själv kör jag på Paris.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp