stela? dem är ju fett sköna! har dem skruvat åt dem hårt ellerEdviiin sa:Personligen tycker jag att Paris 180mm (som jag har) är riktigt sköna till cruising/boardwalking & liknande. Det jag har testat av kompisars Randal är att det är väldigt stela.
Ingen aning men det är vad jag har upplevt av dem.mart1n sa:stela? dem är ju fett sköna! har dem skruvat åt dem hårt ellerEdviiin sa:Personligen tycker jag att Paris 180mm (som jag har) är riktigt sköna till cruising/boardwalking & liknande. Det jag har testat av kompisars Randal är att det är väldigt stela.?
om du inte har drop thru på din bräda så blire jävligt högt om du ska ha gullwing dubbel truckar :P och så äre sämmre kvalite på gullwing.liksom gullwing är inte alls lika bra som holey jag är på väg att köpa ett par holey eller paris mitt val står där emmelanVkAmM sa:Om jag får låna tråden lite s skulle ja vilja veta vad ni tycker om Holey truckar och Gullwing dubbel truckar?
de flesta säger att paris är bäst därför att vanguard är inte så bra i downhill och randal är lite mer för downhill så paris är bättre :P har samma val och jag ska välja paris :D hoppas detta har hjälpt dig ^^sammewamme sa:lånar tråden lite...alla säger olika! har så svårt att bestämma mig!
vilka truckar är bäst?? (till loaded vanguard) holey, randall, paris????