Park i Kungsberget?

alexrose

Ny medlem
Park i Kungsberget?
tjjaa!

är de någon som vet hur parken i kungsberget är?

jag och några polare ska dit på söndag, tror ni dom har något kul uppe då??

Park i Kungsberget?
men borde dom inte öppna stora parken snart eftersom att de e minus hela tiden så dom kan spruta?:)
pzpzpzpzpzpz.

Park i Kungsberget?
Swanbeck sa:
minus hela tiden va och ta i!, men dom sprutar nu, men tyvärr inte i parken, det är nå fel i huvet på dom!!...
Saken är den att dem satsar på att få upp alla backar innan de börjar med parken, och då behövs det en massa folk där. Om det bara kunde vara kallt ett längre tag så kan de spruta klart parken på runt 2 dygn.

Park i Kungsberget?
kellner sa:
allting suger just nu iallafall...
Njae, det kan jag väl inte hålla med om, en del ställen har inga hopp alls. Man får vara positiv, alltid kul att åka lite. Dock är det lite segt att kylan aldrig kommer så parken kan komma upp, ska dock byggas om lite i parken tills onsdag

Senast ändrad:
Park i Kungsberget?
Var där igår... Det var 3 hopp och 2 gupp. Det fanns ca 10 rails och boxar uppe. 1 hopp var alldeles för liten kick för den plattån, AJ! :(

Park i Kungsberget?
tja, jag kanske ska till kungsberget nu på lördag men jag ska även upp på tisdag nästa vecka undrar lite hur parken ser ut och vilka boxar det är!

tack!

Park i Kungsberget?
Dom har satt upp ett nytt hopp nere vid sittliften som är ganska stort, Man får braaaaa med hhööööjjjdd.

Tillbaka
Topp