JonatanAllden
Ny medlem
Park i Måttsund?
tja alla freeriders som jag har hört ska det byggas en rätt bra park i måttsund =P Stämmer detta eller bara rent svammel ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
låter som att det inte blir jib academy i luleå i år iaf!..felix sa:Svammel svammel svammel
Var där för 30 min sedan... okey att någon eldsjäl fixat två boxar som faktiskt fungerar och ett bigjump börjar resa sig ur marken men någon "bra park" lär det ju inte bli. Frågade J-O om han var beredd på Jib Acadmy som ska köras 7;e mars men han visste inte ens vad det var =)
JO är iaf rolig när Felix skulle ta tag i det och fråga om han kunde dra upp den.ellet sa:okay sweet hogizz, jo vi gjorde samma sak när vi stoppa upp den första
HAHA skön kille den där JO :DHogizz sa:JO är iaf rolig när Felix skulle ta tag i det och fråga om han kunde dra upp den.ellet sa:okay sweet hogizz, jo vi gjorde samma sak när vi stoppa upp den första
Han var nyss ute med pistmaskinen så vi gick och frågade om han kunde dra upp den.
- Nej! Vi kan inte ta ut pistmaskinen när det är öppet (så var han nyss ute med den i backen).
- Så ni hade stängt för 5minuter sen?
- ööh Nej det går inte, vi är för lite folk i kassan jag kan ju inte bara lämna kassan. (sitter 3st som gör ingenting där).
Och Jibacademy visste han inget om hmm.
Har hört precis samma sak! Hoppas det stämmer.dsavela sa:Nu bumpar vi denna tråd! Hört att måttsund ska ha fixat en ny park på riktigt i år, och har hört rykten om rails och sånt för ca 50 till 70 000 kr. Någon som kan bekräfta/förneka?