Park I St.anton

Miiikaela

Ny medlem
Park I St.anton
Hej alla glada.

Nu är det så här, försökte leta lite i trådarna ang. det här men hittade inget.
Jag har jobb/boende klart i st.anton för vinter och behöver bara veta nåra grejjer.
Eller en mycket viktigt grej, jag vet anton är ett puder mecka mer än ett parkmecka.
Men det måste ju finnas någon park, jag har gjort tre säsonger i hemsedal och åker
upp å ner i parken hela dagarna när jag är i packen så måste nästan kolla upp de här
innan jag drar så jag inte gör ett stort misstag..

Så ni som har koll, ge mig lite info:)

Park I St.anton
Tjena

De finns en liten men helt ok park i Rendl. Och en större park i Lech som ligger en kort busstur från stanton. Var där förra säsongen och då var det som sagt helt ok men parken i Rendl är ju inte stor men de hopp som finns sköts riktigt bra.

Park I St.anton
det e sant som keith säger. men det är också så att värken rendl parken eller lech parken kan över huvud taget mäta sig med hemsedal parken, inte änns om dom slår ihop sig. sorry men sant..

Park I St.anton
Dock har de ju utvidgade de parken i år gangska mycket jæmtemot tidigare år, så førhoppningsvis ær planen æven så i år!

Park I St.anton
hm ok men det låter iaf som jag kommer att klara mig. då har vi ju också fråga, har vi folk som kommer hänga där som kommer peppa å köra park?:)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp