park pjäxa och stavar

WillieElectric

Ny medlem
park pjäxa och stavar
Hej!

jag är 160-170 och väger 60
1 .Jag undrar om någon vet nån bra pjäxa för mig som ska köra park.
Körde halva förra året. bigjump och små rails är det väl som jag åker.
så finns det några bra skidor för mig ? prisklass är till 2500 kronor
jag har kollat på hotrod 85 och vet inte men är sköna ?

2 .och jag ska köpa nya stavar vilken längd ska jag ha och är det bra med långa ?

3 .om jag nu kör park & pipe så undrar jag om det bästa är att bindningarna sitter i mitten?:)

MVH willie

park pjäxa och stavar
1. Sök, och framförallt, tänk efter lite innan du postar.

2. Posta inte två trådar. Det är i detta falla två trådar för mycket.

park pjäxa och stavar
Skidor: Kör på ett par völkl ledge 09/10.
På sportconrad tror jag du kunde få ett par för 2.2 med ett par marker 11 bindningar.

Stavar kan du köpa vilka som helst och köp ett par som är kring 80 om du vill va gangster och ha ryggproblem.
Pjäxor kan du köpa ett par ful tillt booter eller Spk kaos helst ska du beställa de online och inte testade dem!

PEACE

park pjäxa och stavar
WillieElectric sa:
GOS sa:
1. Sök, och framförallt, tänk efter lite innan du postar.

2. Posta inte två trådar. Det är i detta falla två trådar för mycket.
jag vill bara få lite hjälp av kunniga.
Förstår det, och det är absolut inget fel med det. Men det finns sjukt mycket på detta forum som redan är sagt och inte behöver sägas igen. Det tips jag kan ge dig är att testa själv.

No hard feelings

park pjäxa och stavar
Helt seriöst, prova i affären och ta ett par som är sköna, om de inte kan rekommendera ett par för dina behov är de inte kunniga. Stavarna, känn bara vad fan som är skönt, men om du vill vara en liten wannabegangsta så häng ögglorna runt handleden med armarna rakt ner. Staven ska inte ta i marken så vips har du rätt längd.

EDIT: Såg att du var ny på forumet, lycka till och försök söka lite innan du gör en ny tråd, välkommen till freerides mentalt tuffa värld, passa dig för ******** och *****, de är sånna som sprider hat på internet.

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp