Parkbräda!

viiktoor

Ny medlem
Parkbräda!
tja, jag ska köpa ny bräda tills nästa sesong och skulle behöva nårgra schyssta tips på märken och modell. Det ska vara en park/twintip bräda.

Jag har funderat på Gnu street är det någon som har någon erfarenhet av den?;P

Parkbräda!
Bättre än Burton Dominant eller Bataleon Evil Twin.
Du kan köpa min Dominant, helt oanvänd från -07.. billigare än att lägga pengarna på en ny i vinter som är dyrare men exakt samma bräda (plus att 07ans grafik va ju duktigt mycket snyggare än uppkommande).....

Parkbräda!
Ride DH är riktigt skön, det är den jag kör med. Den är twintip, så den är bra i parken.
Annars finns de ju flera modeller från Ride också, hemsidan är www.ridesnowboards.com

Du borde också kolla på www.burton.com & www.forumsnowboards.com, både Forum och Burton har fina parkbrädor.

Parkbräda!
vet att burton har fina grejjer och likaså forum, precis som sebbe sa.. men du ska nog ta å kolla på bataleons evil twin. kör själv på deras goliath, den e lite mer åt allround hållet men fortfarande galet skön i parken.

Parkbräda!
jag säljer min street 152 + ett par flux super titan M bindings som jag använt 2 veckor i vinter, svin bra skick. hör av dig man, lovar ett super pris ;)

Senast ändrad:
Parkbräda!
guantanamo boatds - castro 159 e helt klart den skänaste brädan på marknaden. bra för båda park kickers och rails. pipe funkar också

Parkbräda!
Tre månader senare säger jag fortfarande Evil Twin eller Dominant. Och du kan fortfarande köpa min Dominant -08 så fort jag får hem den..

Parkbräda!
Head Global är billig och j*vulskt skön i parken bra luft kontroll och skön att raila med. men Gnu street är inte heller fel;)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp