Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
japp helt rätt, va också där v.9aepe sa:Parken ligge i en svart backe. Högst upp finns det två olika pipes. Sen kommer 2 eller 3 hopp på rad. Två linjer paralella asså, dock vet jag inte svårighetsgraderna. Efter det kommer ett brant parti. När det är slut kommer de stora hoppen. Svart linje på vänster sida, respektive röd på höger. Efter det börjar det dyka upp lite rails och boxar. I slutet finns även en trappa med räcke och typ boxar på sidorna.
Så minns jag att det var v.9 iaf
var där i helgen....då hade dom bara en pipe!monne sa:japp helt rätt, va också där v.9aepe sa:Parken ligge i en svart backe. Högst upp finns det två olika pipes. Sen kommer 2 eller 3 hopp på rad. Två linjer paralella asså, dock vet jag inte svårighetsgraderna. Efter det kommer ett brant parti. När det är slut kommer de stora hoppen. Svart linje på vänster sida, respektive röd på höger. Efter det börjar det dyka upp lite rails och boxar. I slutet finns även en trappa med räcke och typ boxar på sidorna.
en är en helt "färdig pipe". Den andra är mer som en natrurpipe eller vad man ska säga. Juste, "naturpipen" ligger inte i parken. Den ligger i backe 77 under en sittlift. Den har inte jämna 90graders kanter och är ganska pucklig i mitten.GUSSI sa:var där i helgen....då hade dom bara en pipe!monne sa:japp helt rätt, va också där v.9aepe sa:Parken ligge i en svart backe. Högst upp finns det två olika pipes. Sen kommer 2 eller 3 hopp på rad. Två linjer paralella asså, dock vet jag inte svårighetsgraderna. Efter det kommer ett brant parti. När det är slut kommer de stora hoppen. Svart linje på vänster sida, respektive röd på höger. Efter det börjar det dyka upp lite rails och boxar. I slutet finns även en trappa med räcke och typ boxar på sidorna.