parker i alperna

Silverfang

Medlem
parker i alperna
förra året var jag i Cham hela vintern ,då var det mest offpist ,men park fanns knappt vad jag vet ,man fick bygga å fixa själv ...det gjorde jag å mina polare iallafall kul men jävligt jobbigt=) //A

parker i alperna
I lech (samma system som st anton) finns en park som dom som åker i den säger är bra.
Själv åker jag puder mest hela tiden.
Om man inte är rädd för att gå runt på berget lite så kan man hitta puder upp till en vecka efter snöfall.

parker i alperna
jag har varit i Avoiraz en gång tidigare.men det va för många års sedan. lät som om "Svisse" har varit där nyligen. hur e de md offpist möjligheterna där. här de lätt att komma åt lr krävs de mycket knatande och jobb för lite åkning. och hur e nattlivet.. när jag va där så va jag typ 12 och tänkte inget vidare mycketr på den biten av förståliga själ..

parker i alperna
Var i Avoriaz "Portes du Soleil systemet" och nötte i deras parker denna sessong. Har aldrig åkt nå bättre.

parker i alperna
val misär hade en rätt rolig park i vinter som tyvärr inte blev färdig förrän snö va borta :(

tror dock mycket på parken i val claret säsongen o5/06 då sylvain och gubbarna ska satsa som fa i år med mycket deg i ryggen...

Tillbaka
Topp