parker i chamonix

parker i chamonix
Parken i Cham ar liten och dyr, ingar INTE i liftkortet. Sen ar den nog helt bortregnad nu med detta javla vadret, +10 grader och regn

Ak da hellre till Verbier, dar ligger en av parkerna pa 2000m och ingar i liftkortet
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp