Parkering - Chamonix

Parkering - Chamonix
Ja för fan. Parkera var fan som helst. Vi hade bil hela förra säsongen och det finns alltid något hål på gatan att parkera i. Men lyd ett gott råd och parkera inte på övergångsstället. Det gjorde jag med feta böter som följd.

Parkering - Chamonix
Annars spelar det iofs ingen roll hur pheta böter du har - skit i att betala dem. Jag har säkert 1000 FFR i böter i FRA, 200 DM i Tyskland...och inte har jag fått räkningar hem precis. Praktiskt att alltid ställa sig på trottoaren utanför McD i cham.

Om de inte har startat upp något helt nytt parkeringsbotssamarbete, så parkera var du vill, utom där du riskerar att bli bortforslad.

>> RR <<

Parkering - Chamonix
Ja kör in hela bil h-e med takboxen och allt fylld med napalm RÄTT in i sur-Le Garage!!!!!!!!!!!!!!!!!

Le Garage det överlägset flackaste stället på jorden!!!

Parkering - Chamonix
Det är väl bara att parkera varsomhelst i resterna efter att Skit-Morten har bränt hela stället. O edt är inte långt kvar tror jag.

Parkering - Chamonix
Bajs-morten...en mycket bitter liten man...

Parker vart f-n som helst ingen annan kommer att bry sig, allra minst frassarna.

ÅK INTE TELEMARK!!!

Parkering - Chamonix
GRRRRRRRRRRR...DON´T MESS WITH AN SKIING GORILLA!!!

Såg förresten att bajs-morten gillar telemark, TUFFT verkligen TUFFT...

ÅK INTE TELEMARK!!!

Parkering - Chamonix
Du kan ställa bilen överallt utom framför turistbyrån utan att betala. Chamsud står som det stod i tidigare inlägg på ett gigantiskt garage. Stå inte där nere om du vill slippa inbrott och liknande. Brevid bowlingen kan man stå helt fritt.
Vill du ha mer tips om Chamonix så skall du kolla in http://hem.passagen.se/skieur

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp