Parknyheter i Kungsberget!

Skön skiss!!! Man fick flippa runt den ett tag i Photshop men efter en stund blir det grymt kul att gå uppifrån och liksom åka ner genom parken... Wallriden kan nog bli grymt mitt i där bara... Ruggigt många rails, och ruggigt många normalstora hopp så det ser lovande ut.

parken kommer nog bli riktigt fet.
det ändå som är kasst i kungsberget är liften. segare lite finns ej. om som skulle sattsa på en ny lift vid parken skulle det bli grymt.

Jo det håller jag med om, En snabb ankarlift mellan Johans backe och parken så skulle det vara guld.

är inte hela de där berget snart park ? inte för jag har nåt imot det men vafan, den där knölen är ju inte så stor.. om parken blir som skissen så ser det ju as sjyst ut ! =)

kan inte se ritningen men kan ju läsa as soft låtere som. fina hopp på bilden vet från förra året men dom ser riktigt nice ut

jääävlar vad najs det kommer att bli, "morgon buss från cityterminalen till kungsberget VARJE HELG SOM FAN!"...
läängtar som fan till vinter, kan fan inte hålla mig.

Där lär man ju hänga en o annan dag i vinter SATAN var man är sugen måste fixa en bil....hur går bussarna föresten nån som har koll ?

snö renar själen

Körde några av de nya railsen idag och jag hurrar, c-boxen och s-boxen var grymma som fan, gled som smör!=)

men hörni grabbar, vissa av er har hängt på freeride i kanske 1-2 år nu och så vet ni inte vad battleship är, oj oj oj oj o jo !

Battleship, en tävling där man kör 1 mot 1 och slår ut motståndarna.

Fysatan villken Park. Alltså kan ju inte vara sant i sverige. Så jäkla stoooooooor!

hoppas att dom inom några år gör en stor park av hela kungsberget! :P Jag tror ioförsej inte att kungsberget skulle vinna på de, men de skulle vara kul me en backe som är lite utöver de vanliga lixom..

BigAir: "Battleship, en tävling där man kör 1 mot 1 och slår ut motståndarna."
Du e en liten mytare du... battleship är ett rail!!!
Det tävlingsmomentet du är ute efter heter nått helt annat,

Hmm, när man ser storleken på den där så blir man grymt imponerad.
Det får ju en att börja fundera på om det är tryckfel i senaste transition eller kommer dundrets park verkligen att bli 150 000 kvm dvs nästan 3ggr större än kungsbergets park

"Battleship, en tävling där man kör 1 mot 1 och slår ut motståndarna."

Den tävlingsformen du snackar om heter man mot man, eller på engelska Head to head

Battleship är ett skepp med kanoner tillverkad för strid.. noobs!

Rail är tågräls.. noobs!

Head to Head är huvud mot huvud.. noobs!

Tillbaka
Topp