Partner i vinter?!

JClaesson

Ny medlem
Partner i vinter?!
Inställningen är klar, nu är det bara resten kvar.

Åker ensam till alperna och gör en säsong, finns det någon annan som också har planer, så är jag på!

Partner i vinter?!
Hej.
Ja har också samma planer , men har inte heller nåra kompizar att åka tillsammans med.
Vi kanske kan slå våra påsar ihop , du kan väl slänga iväg ett mail om du tycker det låter spännande.
/kram

Partner i vinter?!
Tjenare..
Jag drar ner till alperna själv. far ï mitten av jannuari och tänkte stanna till april.

vet inte riktigt vart jag ska fara ännu och jag kommer inte jobba där nere..
du kan ju höra av dej på msn om du har lust :D
virre_bu@hotmail.com

Partner i vinter?!
hej! tänkte me åka ner i januari någon gång. dock har jag ingen att öka me så om det är någon mer som har rätt inställning men saknar resten kan ni ju höra av er.

med vänlig hälsning
tero

teros1@hotmail.com

Partner i vinter?!
Hej! Skall också ner själv till alperna och säsonga. Flyger ner den 22dec till salzburg men mer än så vet jag inte än. Funderar på BG men hört att parkåkningen inte är den bästa där. Så är öppen för det mesta. Åker bräda, har inte tänkt att jobba och gillar party =). Hör gärna av er om någon har något roligt förslag.

/Johan

Partner i vinter?!
Hej, här är ännu en ensam bummare. Hade tänkt åka efter jul eller precis efter nyår till Österrike och stanna till slutet av mars. Hittar jag jobb så blir det lite det också. Mer än så har jag inte planerat.
Om någon vill hänga med eller behöver fler folk med sig får ni gärna höra av er :)
Tänkte inte festa så mycket men lite grann lär det väl bli.

/Linda
lw_dyk@hotmail.com

Partner i vinter?!
Tjena är också ensam som SKALL ner till alperna i vinter som sagt åker vilket fall som helst frågan är bara när och hur länge man stannar , öppet för förslag vilket ort.

Partner i vinter?!
Jag kommer väl knappast med något nytt här men Hej! Jag är otroligt sugen på att träffa nya människor och det finns risk att jag avlider om jag inte får åka skidor.

Jag är 19 år och norrlänning, inte blond men rätt skön ändå. Har aldrig varit i alperna men åkt mycket på hemmaplan, har även gått skidlärarutbildning steg 1.

Vi kanske hörs då?
/Hannah-Maria

Partner i vinter?!
Jag kan väll passa på att posta här med då. Är otroligt sugen på skidor/snowboard och skall göra säsong nu i vinter!. Dock har jag ej bestämt mig för var än. Har sökt jobb i Sälen och Åre så får jag jobb+boende här stannar jag i sverige men får jag inte det så blir det alperna för mig. Kollat en del på st.Anton. Kan det vara något??

Är i alla fall öppen för förslag. Jag fyller 21 i år. Är ordningsam, glad och trevlig. Kan laga mat! :D

skicka nå pm om ni är intresserade och vill ha med en skön kille till alperna. :)

Tillbaka
Topp