Partyliv i närheten av lindvallen!?

oscarekelund

Ny medlem
Hallå, vore tacksam om någon kunde berätta vart bästa partylivet är i sälen under nyår?

Vi ska till Lindvallen och är mellan 18-21 år så finns det ställen där även 18 åringarna kommer in?

PARRTYYY!!

Aqua i lindvallen har 18 där kan det vara drag. HC har väl 18 någongång kanske men vet ej om det är på nyår

Ganska kört att komma in på ställen i Sälen/Lindvalen och du är 18. HC har 20 och Högis 23. HC har 18 under sportloven. Aqua är det inte mycket drag på heller. Bara på tisdagar.

Bästa partylivet får du om du bor i en lagom stor stuga och bjuder in sjuukt mycket trevliga människor.. och dricker sjuukt mycket öl och sprit! Sen kan man ha lite trevlig musik och en liten bar som nån står och delar ut drinkar i.

Senast ändrad:
Jag har ett svagt minne av att jag är på en sådan fest, med trevligt människor, dricker sprit, bakom en sådan bar, och kissar lite på golvet... i Lindvallen.

Senast ändrad:
jet sa:
Jag har ett svagt minne av att jag är på en sådan fest, med trevligt människor, dricker sprit, bakom en sådan bar, och kissar lite på golvet... i Lindvallen.
Jo jag tror mig ha hört talas om att du stod i baren... sen gick det ju nåt rykte om att stod man i baren fick man vara naken... missade dock den tillställningen.

Bara naken under, man vill ju inte skrämma tjejerna genom att visa att man har större bröst än dom...

Tack för alla svar, illa för oss under 20 med tanke på krogreglerna, men sånt är livet!
100kvm stuga borde vi kunna dra ihop rätt mycket folk i tycker jag. Eller vad sägs? =)
Är det mycket partyfolk i lindvallen under nyår då?

"been there, done that, don't remember a thing"

Haha de är bara dra och festa med dom som kör säsong där uppe... Garanterat drag!

"been there, done that, remember allmost nothing"

vi är typ 20 stycken som kommer upp över nyår,, alla är inte 20 så det ska nog kunna bli lite drag för oss som inte är 86or eller bättre:D vart är snön då?

Tillbaka
Topp