Passar Ride bindningar till Burton Dominant?

hoppas verkligen front var ironisk där. Du kan montera dina ride bindingar på en burtonbräda så länge plattorna är 4x4. dock skulle jag rekomendera att köpa speciella burton "adaptor" plattor för inställningsmöjligheterna blir fler då,
MVH Kristofer

Säger som krilleee, burtons adaptor plattor funkar jättebra till alla bindningar, tror att 4x4 funkar med men kan bli tight men går precis har jag för mig. Front var nog lite sarkastisk bara. Dominant är ett bra val btw, det är en skitkul bräda.

Senast ändrad:
Människa! Burton är bara skit! Massa pengar för lite bräda;)
Varför inte köpa två ride brädor till priset av en burton?

Ride är en av få bindningar som går att skruva direkt i burton 3*3 system. Bl.a. Mina Ride LX fungerar ypperligt :) Basplattan är även av aluminium så du kan borra nya hål om du vill justera...

Så, testa först att montera med befintliga hål, annars köp en 3*3 platta för 50 kr eller vad det är...

Ride's bindningar är grymt mycket för pengarna enligt mig själv, kanske inte de skönaste på marknaden men riktigt aggresiva och bra ! (Som jag vill ha dem...)

Ride bindningar går att ha på burton om man har de bindningarna som inte har hål i plattan utan två rännor där man sätter skruvarna. Då vrider man helt enkelt på plattorna så man kan sätta en skruv i mitten precis som om man hade haft en 3x3 platta.

Tillbaka
Topp