Peace & Love biljetter

JonH

Ny medlem
Peace & Love biljetter
Nu när det är slut på biljetter och det är en allmän efterfrågan på fler. Så tänkte jag testa freeride. Eftersom jag har nya skidor och grejer som kan tänka mig byta + pengar eller något. Vilket kanske kan tänkas locka folk här eftersom jag är ute efter en biljett.
Så om någon har en biljett + camping som ni vill bli av med så är det bara att höra av er!
Har bland annat ett par nästa års Salomon suspect helt nya, aldrig använda!

Senast ändrad:
Peace & Love biljetter
Varför plankar ni inte in? Det är inte så att det inte går... sen är det ganska kul, och man sparar en hel del pengar.

Peace & Love biljetter
flerkzmaster-thecalle sa:
åk till juvass/fonna istället
Är skadad och kan inte göra något som helst i skidväg eller studsmatta eller skate på hela sommaren! så man lär ju sysselsätta sig med något!

Senast ändrad:
Peace & Love biljetter
fast festivalpass + camping är ju slut om man kan läsa?

sen så är det väldugt tveksamt på att dom släpper mer biljetter då campingen inte är oändligt stor?

men själv köpte jag min biljett för längesen så jag är nöjd :D

Peace & Love biljetter
Det är nog inte därför man åker dit, i alla fall inte jag. Det är skönt folk och bra musik, vad det har att göra med lågt självförtroende förstår jag inte riktigt.

Senast ändrad:
Peace & Love biljetter
Problemet är ju att det inte ens är skönt folk där. Campingen är full med störiga 13 åringar som fått åka för sina föräldrar och ser campingen som en frizon där de kan göra vad de vill. Några exempel på detta är att skära sönder tält, sno öl och sist samt värst gå runt att skrika fraser kända från youtube. De som är positivt är ju att dessa fjortisar stannar på campingen istället för att se banden så man i alla fall får se banden i lugn och ro bland andra som faktiskt åkt dit för musiken.

Peace & Love biljetter
Självklart är det drygt att det finns dem som åker dit för att jävlas, men även fast dessa är där så finns det mycket skönt folk där också och de väger upp mer än de som enbart åker dit för att vara dryga.

Peace & Love biljetter
Perkal sa:
Hasse_Lindborg sa:
Sveda_och_verk sa:
svennebanan klapp klapp
+1
+1 P&L och Grekland, ett ställe för folk med lågt självförtroende ihopp om att någon särar på benen eller sticker in körven. Men det är ju härligt för dom som har dom prioriteringarna:)
vad fan har p&l med grekland å göra? man åker väl dit för att dem har en av världens fetaste line up. du har inte varit där. bah

Peace & Love biljetter
Har man sett hur Campingen ser ut efter festivalen så vet man att dagens ungdomar inte bryr sig ett skit om miljön iaf.

Peace & Love biljetter
NilsAugustAhlnas sa:
Problemet är ju att det inte ens är skönt folk där. Campingen är full med störiga 13 åringar som fått åka för sina föräldrar och ser campingen som en frizon där de kan göra vad de vill. Några exempel på detta är att skära sönder tält, sno öl och sist samt värst gå runt att skrika fraser kända från youtube. De som är positivt är ju att dessa fjortisar stannar på campingen istället för att se banden så man i alla fall får se banden i lugn och ro bland andra som faktiskt åkt dit för musiken.
man måste vara 15 för att få vara på campingen, så några störiga 13åringar är det nog inte!

Peace & Love biljetter
halfwaycrook sa:
Perkal sa:
Hasse_Lindborg sa:
+1 P&L och Grekland, ett ställe för folk med lågt självförtroende ihopp om att någon särar på benen eller sticker in körven. Men det är ju härligt för dom som har dom prioriteringarna:)
vad fan har p&l med grekland å göra? man åker väl dit för att dem har en av världens fetaste line up. du har inte varit där. bah
Att om man bara är på Campingen och tycker att campingen är fetast så är det som att åka till Grekland. Och ja jag har varit där då jag kommer från Borlänge. Och line-upen är grym men som jag skrev så finns det andra campingar men om man är ute efter att bara bo på festival campingen då är man bara ute efter "Grekland" livet ;)

Peace & Love biljetter
JonH sa:
Är skadad och kan inte göra något som helst i skidväg eller studsmatta eller skate på hela sommaren! så man lär ju sysselsätta sig med något!
mm precis jon och då är alkoholen på smutsiga festivaler inte rätt väg å välja. du är ju trots allt bara 17...

Peace & Love biljetter
Jeansmannen sa:
JonH sa:
mm precis jon och då är alkoholen på smutsiga festivaler inte rätt väg å välja. du är ju trots allt bara 17...
"Ända vägen ur skidåkning är alkoholismen" - Maximilliam Smith 2011 matsalen msg.

Peace & Love biljetter
JonH sa:
Nu när det är slut på biljetter och det är en allmän efterfrågan på fler. Så tänkte jag testa freeride. Eftersom jag har nya skidor och grejer som kan tänka mig byta + pengar eller något. Vilket kanske kan tänkas locka folk här eftersom jag är ute efter en biljett.
Så om någon har en biljett + camping som ni vill bli av med så är det bara att höra av er!
Har bland annat ett par nästa års Salomon suspect helt nya, aldrig använda!
Kolla på Slutsålt för att finna slutsålda biljetter men som ändå finns kvar. Verkar vara ett företag som köper in en massa och sen säljer vidare mycket dyrare för att tjäna på folk med för lite framförhållning.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp