peak skidor

peak skidor
peare kom med dummaste svaret hittils...

jag vet inte heller. men jag skulle tippa på några av de större concept store. typ i sthlm/åre...
sen kanske de större skidaffärerna typ garaget och adams får tag i nått par också... beror nog på vilet märke som ska göra skidorna

/öh kekeke va???

peak skidor
men shit head... jag kommer inte köpa dem men det är ju ändå kul att titta på hur de ser ut. vilken typ av skidor de är och dylikt... kasst att vissa har så jävla dålig attityd här på freeride.. mindre sånt shit...

peak skidor
Det är Scott som gör skidorna, hjälmar, glasögon + stavar.
www.akaskidor.se har en liten story om det + bilder.

peak skidor
dålig attityd ? typ att kalla folk shithead då lr ? du kan inte ha varit inne på forumet mycket då folka hela tiden frågar efter just bilder på skidorna så de ska se vilka som är coolast för det är ju så man väljer skidor år 2005...

peak skidor
Jepp, snyggast vinner!
Det är ju helt rätt! Varför bry sig om skit som åkegenskaper när man kan vara kung i liftkön med ett par riktigt fräcka lagg?
Alla vet ju att snygga skidor i kön är nästan lika viktigt som rätt goggles på afterskin!

// Holmström

peak skidor
jo jag vet att massa folk frågar efter design å så på skidorna. men varför kan man inte då bara säga: ja de ser ut så lr här är en länk. Måste alltid någon vara lite cool och lägga in ironiska(?) inlägg. jaja jag kanske tror på den goda sidan hos människan men kanske måste söka förgäves efter den.. Här är iallafall min goda sida! förlåt att jag kallade dig shithead!

KRAM PÅ RE!

Tillbaka
Topp