pengar.!

little_L

Ny medlem
pengar.!
Nu måste jag skynda mig att spara ihop pengar till ett par twintip.
Så jag skulle vara tacksam om nån vet hur jag kan få ihop så mycket pengar som möjligt innan påsk............;P

pengar.!
jobba och lägg dom nånstans där du inte kommer åt dom förän du behöver dom, typ be dina föräldrar ta hand om dom tills dess. Kan vara lätt att man slösar bort pengarna på skitsaker annars ;)

pengar.!
Köpte muffins för en femtilapp på Konsum som jag sen sålde till företag på stan, köpte mer för pengarna och höll på tills jag hade tjänat omkring 800kr, tog kanske en två-tre timmar. Funkar såklart inte varje dag, men det fungerar och en tusenlapp är ingen omöjlighet. Sa att pengarna skulle gå till en klassresa så sålde det bättre.

Vill du göra en liten fuling kan du ta på dig en vimpel med Rädda barnen text och tigga med bössa, drar säkert in någon tusenlapp på en dag!

Det är jävligt enkelt att gå runt och sälja in saker till företag och butiker, du kan göra egna lotteri, svarta bettingspel m,m och låta personalen vara med...

Senast redigerad av en moderator:
pengar.!
felix sa:
Köpte muffins för en femtilapp på Konsum som jag sen sålde till företag på stan, köpte mer för pengarna och höll på tills jag hade tjänat omkring 800kr, tog kanske en två-tre timmar. Funkar såklart inte varje dag, men det fungerar och en tusenlapp är ingen omöjlighet. Sa att pengarna skulle gå till en klassresa så sålde det bättre.

Vill du göra en liten fuling kan du ta på dig en vimpel med Rädda barnen text och tigga med bössa, drar säkert in någon tusenlapp på en dag!
fan va hal du e hahahah

pengar.!
haha helt underbart, freeride har fortfarande humor!

snåla med utgifterna, köp inget du inte behöver.. det är mitt tips!
lätt att pengar försvinner om man slarvar med vad man köper

pengar.!
eller du kan ju alltid bygga ett par i slöjden... såga ut ur plywood bara :P

Senast ändrad:
pengar.!
Nu kom jag på det!!! Åk till en massa olika mataffärer där du bor. Om det är nån kurdvagn som inte e parkerad, så kan du ju parkera den så fåru typ 5 kr.... tålamod:P

pengar.!
erkaa sa:
Nu kom jag på det!!! Åk till en massa olika mataffärer där du bor. Om det är nån kurdvagn som inte e parkerad, så kan du ju parkera den så fåru typ 5 kr.... tålamod:P
hur ofta brukar det stå massa oparkerade kundvagnar utanför en mataffär? :O
ve inte vart du bor men i stockholm är de nog tamigfan ganska få..

pengar.!
J0hannas sa:
erkaa sa:
hur ofta brukar det stå massa oparkerade kundvagnar utanför en mataffär? :O
ve inte vart du bor men i stockholm är de nog tamigfan ganska få..
jorå men ibland så händer det...

pengar.!
erkaa sa:
hahaha inte den bästa idén , inkomst på en dag kanske blir 5 kr, OM man har tur :P

pengar.!
E-Rocklow sa:
erkaa sa:
hahaha inte den bästa idén , inkomst på en dag kanske blir 5 kr, OM man har tur :P
ja också gör man det typ 100 dagar så får man 500... okej då kanske inte så bra, men baxa skoldatorer e ju grymt!!

pengar.!
stoppa undan alla pengar oså att du inte köper kara för pengarna för att tjäna pengar gör små jobb som snöskottning för en rimlig summa pengar eller städa rummet där har du en hunka ehehhe

pengar.!
Gör allt möjligt som folk skrivit kankse inte råna bank och om du inte hinner få ihop pengar så hyr ett par under påsk. Vet dock inte vad det kostar men kan inte va alls lika dyrt .

pengar.!
fenox92 sa:
E-Rocklow sa:
erkaa sa:
det var nån luffare i täby som tjäna ihop 1 miljon elr nåt på det sättet
Det visar ju bara hur smart du är -.-

pengar.!
hora i hamnen, funkade för mig när jag var 13..

annars kan du ju köra på den ut tjatade idén att börja med en penna och sedan byt upp dig.

pengar.!
sälj mjöl på plattan och säg att det är koks! Jävligt bra vinstmarginal på det! Dock är det lite segt om nån skulle vilja prova/om nån pundare knivar dig för att de blivit lurade... Men det är risker man får ta för snabba pengar!

Snödjup

Tillbaka
Topp