Person angrepp

• Trådstartare Trådstartare Jep
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Jep

Ny medlem
Person angrepp
Är det någon som har erfarenhet av olika sorters kattsand?
Tacksam för svar!

Person angrepp
Vad är problemet? Är "skidglasögon" inte tillräckligt inne? Ska det stå "The big Jey (Alla vet väl vem Jon är...) har ett grymt spons med oakly som ger honom fett me goggles samt en massa feta prylar" Yo dude. Fett jobbigt blir det att läsa.

Kom ner på jorden.

/Björn

PS. http://www.skrivihop.nu , på förekommen anledning DS

Person angrepp
Väx upp för helvete, var ett riktigt bra & stort reportage och det finns det nog fler som tycker..

Person angrepp
Nalle man!
Tycker du allvar ligt att man be höver för klara att Oakley gör skid glasögon i en tidning för skid åkare??

Person angrepp
Åkaskidor ser ut som Aftonbladet numera... häftiga slående texter på framsidan men skit innuti fast de har ju sina glimtar ibland. Tidningarna var mkt sköna mellan 90-97 sen blev det bajs.

Person angrepp
Jag tycker själv att artikeln om Jon Olsson var bra och resten i tidningen oxå...........men om du inte gillar tidningen är det väl bara att skita i att köpa den!!!!!!!

Åka Skidor-läsare.

Person angrepp
tidningen är kanon och artikeln om Jon Olsson va lika bra den

Person angrepp
Är ingen storläsare av "åka skidor" man jag bryter faanimej ihop när jag läser ditt inlägg. Det heter SLALOMSKIDORoch inte slalom skidor och LÄNGDSKIDOR och inte längd skidor! det är ju fasiken skrämande!

Person angrepp
....och så heter det skrämmande och inte skrämande....tänk dig för innan du börjar rätta andras inlägg....

Person angrepp
Visst är Åka Skidor en tidning för skidåkare. Men alla skidåkare ligger väl inte på samma kunskapsnivå? Jaspur kanske vet att Oakley gör skidglasögon, men Kalle, 10 år, (som också läser Åka skidor) kanske inte vet det. Det är väl bättre att skriva lite sådär förklarande så att alla hänger med, än att många människor ska sitta som frågetecken för att de inte vet vad Oakley gör för något. Och om man nu visste det redan, men ändå får en liten liten förklaring på 7 ord.. Jag menar.. Är det hela världen? Pinsamt Jaspur, 27 år, pinsamt!

Person angrepp
Tycker den här diskussionen blivit tillräckligt urvattnad nu. Alla märker väl att personen bakom jaspur är ett skämt som bara vill reta upp folk. Det vi istället borde diskutera är hurvida folk borde får vara anonyma på dessa sidor när det förekommer folk som gör allt för att skita ner forumet. Tycker ofta diskssionerna ligger och nosar vid lågvattenmärket.

Person angrepp
Alla ska ha samma åsikter, annars får man inte vara med!
Eller hur Nallebjörn!

Person angrepp
...om "Alla ska ha samma åsikter" finns det väl ingen anledning till diskussion!?!

Person angrepp
fan vilken tröttsam diskussion...!! Snart kan vi väl köra ett barnkalas för alla som vill på McDonalds så håller vi denna grymt höga standard uppe.... Ge er o åk sidor istället när det äntligen kommit snö...

Person angrepp
ingen som har läst senaste nummret och vet ifall "kom igång med anna oottosono"-artikeln är bra? =)

pusskram

Person angrepp
ingen som har läst senaste nummret och vet ifall "kom igång med anna oottosono"-artikeln är bra? =)

pusskram

Person angrepp
...jag skulle gärna komma igång med Anna Ottosson....
;-)

Person angrepp
Hej alla!

Snälla, kan ni ta och skriva ihop orden. Det heter inte:
Skid åkare
Skid glasögon
Person angrepp

och så vidare (exemplena är hundratals)...

Det heter:
Skidåkare
Skidglasögon
Personangrepp

Det heter inte ens "Freeride Forum", det heter "Freerideforum".

Detta har inget med skidåkning att göra, det är inte för fem öre menat som något personligt angrepp, och det är inte meningen att "besserwissa". Det vore bara så mycket lättare att läsa alla fina inlägg om de var rättskrivna. Stavfelen är inte särskilt irriterande, men snälla: Skriv ihop orden!

ps. fortsätt skriva trevliga inlägg, men till er som klankar ned på andra och gör påhopp: Ge er!!

Person angrepp
Alvis,
just exemplet freeride forum har du fel.
Ihopskrivning finns inte i engelskan. Det är nog anledningen till att särskrivning är så vanligt idag, folk blir helt enkelt förvirrade och har svårt att hålla isär språken.

Angående Åka skidor, jag tycker det är en bra tidning. Men alla har ju rätt till sin åsikt även om det finns olika sätt att framhärda dom på. Två olika sätt är det mogna sättet eller det omogna sättet.
Eller vad säger du Jaspur?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp