Phill Casabon a.k.a B-dog SKADAD!

4front

Medlem
hörde just att självaste Phill "steeeeeze kiing" Casabon har skadat knät nyligen.
vet dock inte hur det gick till men sjukt trist att just han av alla ska skada sig såhär mitt i säsongen. precis nu är henrik harlaut har börjat bli bra igen och B&E Show skulle börja som vanligt igen så skadar sig b-dog i knät exakt som henrik gjorde... sjukt tråkigt!

ja lägger i inlägg i denna tråd så fort jag vet hur det hände

säger som fredrisch, facebook :)

så jävla lessamt, phil har lätt skönast stil av alla som kör där ute!

ameee, jag då? mitt yttre ledband är utöjt :'( kommer inte kunna åka på två veckorr. lite värre för mig eller?

Ja alla professionella åkare skadar knät i vinter nu... Som mig, sträckte inre ledbandet förra veckan :(.

Jontex sa:
steeze king o steeze king, han verkar ju inte kunna dubblar därför kör han sw 10or
Vad har det medom han har steeze eller inte? han har ju mest stil av alla åkare, spelar ingen roll om man kör tripplecork 16 eller sw10.. känns som du bara kör backflips för du inte kan någon annan flip

Jontex sa:
steeze king o steeze king, han verkar ju inte kunna dubblar därför kör han sw 10or
Dummaste jag läst. Hur sjukt fett är det inte att han kom 4a i xgames utan dubblar?
Helt rätt väg att gå imo.

Fuck me om min sarkasm mätare är sönder.

Jontex sa:
oookej du verkar inte ha alla nötter i påsen! Bra mycke bättre å göra snygga trick å ha grym stil på dom istället för att kunna dubblar. Han är steeze king!

Tillbaka
Topp