Photoshop Tävling!

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 39569
  • Start datum Start datum
Photoshop Tävling!
alwaysCrash sa:
Deespin sa:
Deespin sa:
jo fast han hade ju kunnat förlänga bilden lite neråt..
jo det förstås..

men det är bra som det är nu
har deespin gått o blibit skittsofren eller har han bara ingen att diskutera med?

haha, hur lägger alla in dessa (ramar) blommor löv osv, var hittar ni dom eller ritar ni dom på fri hand?
vanliga ramar gör man genom att måla på fri hand eller lägga på stroke (ramlinje) och sen lägga effekter på det..

blommor kan man enklast göra på "egen form"

om du inte vet vart det är kan jag ta en bild åt dig..

Photoshop Tävling!
de vore coool me en bild för jag har allt på engelska o vet inte hur man ändrar till svenska, om du skulle råka veta kan du ju säga de me =) tack

Photoshop Tävling!
4cjonzt.jpg

http://i17.tinypic.com/4cjonzt.jpg

Photoshop Tävling!
Photoshop Tävling!
Sjogras sa:
Deespin sa:
Mr_Green sa:
Förslag nummer tre:

Nyår är påväg!

http://pici.se/pictures/NuFSZ3.jpg

- Kul att ni gillar mina bilder!
grym bild, sjukt sugen jag blev på att göra en nyårsbild med fyrverkerier och grejjer men det vette fan om jag orkar starta PS :)
Haha aa det tar sjukt lång tid att starta photoshop! den måste räkna upp alla plug-ins och skit :P asjobbigt! =)
mm men jag startar det nu iaf ;)

Photoshop Tävling!
Mr_Green sa:
- Vad vill ni se för att man ska bli utnämnd till "freeride's Photoshop Proffs"?
titta på bilderna jag har gjort om så har du exempel

haha grovt skämt, men jag vet inte vad jag vill se... grymma bilder helt enkelt

Photoshop Tävling!
någon som vet hur man ändrar språk ? mitt är på engelska , jag är inte dålig på engelska men de skulle ju underlätta att ha svenska..

Photoshop Tävling!
Deespin sa:
Sjogras sa:
hur lägger man in en inklippt bild så att den hamnar endast inom en markering..??
prova ctrl+g, om inte det funkar högerklickar du ->markera omvänd och sen deletar du bara..
fattar fan inte.. jag tänkte liksom på samma sätt som med symbolerna, att man kan lägga dem bakom det som inte är markerat.

ok jag fixade det.

Senast ändrad:
Photoshop Tävling!
alwaysCrash sa:
fyfan, hur många här kan vara ärliga o säga att dom köpt de?
Vill du jag ska vara ärlig ELLER vill du att jag ska säga att jag köpt det ;) Haha... nä jag har det inte ens. Har ingen som helst känsla för att rita så jag behöver det inte.

Photoshop Tävling!
grymma ni är :O jag fattar inga effekter men ska snacka me pappa han jobbar typ endast i ps, men då på mac data:S

Photoshop Tävling!
alwaysCrash sa:
Flurre sa:
http://i10.tinypic.com/48xz86e.jpg
äru dum? de röda höjer bilden ..
Så du säger alltså att varje enskild individ inte har rätt att uttrycka sin egna åsikt? Jag skrev det eftersom att jag tyckte att teckensnittet var på tok för simpelt och passade inte in till bildens omgivning. Fortfarande massa creds till Deespin.

Senast ändrad:
Photoshop Tävling!
Mr_Green sa:
Martiiin sa:
Mr_Green sa:
Bidrag nummer fyra: http://pici.se/pictures/T3Ltyw.jpg

- Christer Fuglesang (Robin Saletti) med saturnusringar!
Jävlar vad snygg ;)
- Tackar!

(Känner för övrigt att de här fyra bilderna börjar bli uttjadade)
jo dom börjar bli uttjatade men jag får inte lägga upp bilder som jag inte har upphovsrätten till, så du kan ju slänga upp om du har några som du äger!

Photoshop Tävling!
riktigt grymma är ni, hur har ni blivit så bra? bara suttit o provat?

Photoshop Tävling!
Mr_Green sa:
alwaysCrash sa:
Provat blir nog svaret!

Har hållit på i drygt ett år nu och har precis startat med företag som säljer hemsidor och andra grafiska element. länk

- Vill någon ha en personlig hemsida eller anlita mig för vidare fotoretuscheringar så är det bara att höra av sig!
intressant, något annat som är intressant är din stavning på söndag(såndag) längst upp till vänster på hemsidan =)

Photoshop Tävling!
alwaysCrash sa:
Mr_Green sa:
alwaysCrash sa:
Provat blir nog svaret!

Har hållit på i drygt ett år nu och har precis startat med företag som säljer hemsidor och andra grafiska element. länk

- Vill någon ha en personlig hemsida eller anlita mig för vidare fotoretuscheringar så är det bara att höra av sig!
intressant, något annat som är intressant är din stavning på söndag(såndag) längst upp till vänster på hemsidan =)
Det är väl ett bra tecken på att det går fort!
(Då vet ju kunden att man inte sitter och slöar)

EDIT: Nu är det åtgärdat!

Senast ändrad:
Photoshop Tävling!
Är ingen photoshopexpert o inte kan ja lägga in bilder heller :P (men bergen i bakrunden hitter ni fan inte i verkligheten :P (inget är stulet :P)
Men d va kul o göra en egen iallafall :P

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp