Pilotbrillor

klaserik

Ny medlem
Pilotbrillor
Tja!

Någon som vet var man kan få tag på pilotbrillor med spegelglas...såna som T-1000 har i Terminator 2...de är ju bara såå coola!!

Klasse Kock

Pilotbrillor
Är du helt körd eller?...de där brillorna är ju helt UTE...du måste ju köpa ett par brillor som är INNE...skärp dig nu va...annars kan du ju hänga på nåt annat forum...typ töntforumet...killen har noll koll asså...

/skidpryot - ???

Pilotbrillor
Men då kan väl modegurun berätta vilka brillor man ska ha för att vara inne?? Vad har du själv för brillor, så man vet vad man ska köpa? Du kan väl förresten lägga upp en länk till dina solglasögons hemsida med många bilder så jag inte köper fel. Jag menar man vill ju inte vara ute!

Pilotbrillor
...by the way...vilka solbrillor jag har...jag vågar nog inte vissa, då kommer ni ju alla att vara så elaka mot mig...(hemska tanke)

Men med lite tjat och "kiss azz" attityd, alltså många och långa rader om hur otroligt begåvad skidpryot är, och vilken fantastisk skidåkare skidpryot är så...kanske...man skulle våga...

/skidpryot - yeap kanske...låt smöret flöda...

Pilotbrillor
Jaa, dom var ju "häftiga" och dom är säkert väldigt inne också, men hur ska en stackars bonnläpp som jag ha råd med dessa lyxattiraljer? De ser förresten ut som Terminators brillor, så de måste ju härstamma från samma tidsålder...

Pilotbrillor
jadu...du får väl ta ut traktorn ur ladan, kör ut på vägarna och bogsera 08:or som kört i diket i helgen...glöm inte att ta betalt!!!

EC/DC solbrillorna är en gammal punk modell från 70-talet, som electric lyckats återskapa på ett snyggt sätt...med andra ord...ett par glajjor med historia...

/skidpryot - är ingen jävla arbetsförmedling...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp