pimp my goggles!

jwmedia

Ny medlem
pimp my goggles!
hej!

ja har ett par anon figment nu, och funderar på att kanske pimpa upp dom litet.

har funderat på att printa ut ett stort mönstrat klistermärke, och sedan skära ut passande delar för att täcka gogglesen och skapat ett jämnt mönster. vet bara inte hur det skulle se ut. har nån provat på detta?
eller har nån kanske några andra pimp idéer?

happy pimpin´

pimp my goggles!
Jag har pimpat upp min hjälm genom att täcka hela skiten med silvertejp, skära ut hål för lufthålen mm, och trycka dit ett par hårda klistermärken. Jättefult, men kul att vara ensam om nåt ;)

pimp my goggles!
nita bandet har ja redan gjort på ett par tidigare. funderar dock starkt på detdär med att klistra ett mönster, vet bara inte hur slutresultatet skulle bli

pimp my goggles!
nej, ja vet. tänker verkligen inte förstöra dom. därför funderade jag lite på klistermärken, dom går ju iaf att ta bort. o ja ska prova klistra lite på ett par gamla goggles först. eller så gör jag inget alls. får se!

pimp my goggles!
häng på så mkt julgranspynt som möjligt. belysning, julkullor å massor av sånt där som tärnorna har i håret på lucia :D:D

pimp my goggles!
bygg in små neondioder i ramen på dom, dock inte i ditt eget synfält och koppla sedan dessa till ett par batterier i fickan eller nåt liknande. det kommer bli jävligt coolt på kvällen när du åker snabbt.

pimp my goggles!
japp...fast d e asvårt o se när d e mörkt me dioderna tända ...man ser ut som nån jävla SWAT lr nåt men tuft e d...fast hur ofta åker man natåkning när d e kolsvart??

pimp my goggles!
HAHAHAHA, ja fan en riktigt stor jävlar asfalt parkering rakt över hela hjälmen hade inte varit fel. smäll upp några feta stopp skyltar och varför inte ett stoppljus

pimp my goggles!
FF sa:
Jag har pimpat upp min hjälm genom att täcka hela skiten med silvertejp, skära ut hål för lufthålen mm, och trycka dit ett par hårda klistermärken. Jättefult, men kul att vara ensam om nåt ;)
Synd, så gjorde jag i nian. Äckligt fult...

Tillbaka
Topp