Pinballa productions teaser

Lu-Crabber

Medlem
Yo!
nu har vi klippt ihop en liten teaser till den feta filmen FDOP! (om man nu kan kalla det för teaser efterssom vi har en stor del filmning kvar, men aja, waeffa)

låt:
Fort Minor - High Road
åkare:
Ludwig Crabber
Charlie Larsson
Gustav Fridheim

njut..

Senast ändrad:
smuuda på rails å så.. killen i röda oakley dressen hade bra stiil å skillz.. allmänt fin teaser men då ljus och fokus känndes helt random på vissa klipp?! som om ni bara slängt upp kameran å filmat.. så fick de ett oseriöst intryck på mig.. försök me manuella inställningar varje gång så kommer de bli sjuuukt mkt fetare när allt blir som man vill :D

lycka till med filmen. ser fram emot den

thx

grejjen e att vi inte har nån riktig camera dude så vi får åka å filma varandra å då blir det ofta jävligt slarvit..

låten e förövrigt me i one night in paris teasern också..

Prova ha flera olika låtar som byter av varandra. Då får man en tempoväxling i filmen vilket jag tycker man bör ha. Nu nöter den på i samma fart hela tiden och blir lätt långtråkig i längden.

Bulldozer sa:
Prova ha flera olika låtar som byter av varandra. Då får man en tempoväxling i filmen vilket jag tycker man bör ha. Nu nöter den på i samma fart hela tiden och blir lätt långtråkig i längden.
vadå ska det va en låt i 20 sek å sen komma en ny i 20 sek igen som växlas till ännu en som sedan byuts ut mot en till osv.?
eee? låter lite konstigt om man ska ha det på en teaser....

Men ludde har du bara 2 låtar på din dator eller? du kör ju alltid samma :) nana the police å sen den här lets go dunk dunk dunk

Ludde_c sa:
ooj: vadåra?

rydell: det står ju där uppe :D

klajj: du behöver ju inte kolla på hela.. (i) ;)
meningen me en teasar är att man ska vilja se mer, att de ska hända nått hela tiden , att man lockas ! teasar => teasing = locka..

0a

Snödjup

Tillbaka
Topp