Pinsamma åkare i Högbyn

Pinsamma åkare i Högbyn
Givetvis är det inte din sk "frågeställning" som upprör - det är din attityd. Nego-besserwissers är bara äckligt och destruktivt i mina ögon.

Alla har rätt till en åsikt, men är den av kontroversiellt slag får du också räkna ett par mothugg. För att slippa alla mothugg och en destruktiv tråd bör du nog själv tänka efter en gång extra innan du slänger ur dig saker, i detta fall hur pinsamt det är med ickecarvande välklädda kids.

Ang. "låg läsförståelse" orkar jag inte kommentera

Pinsamma åkare i Högbyn
När jag var i Åre så såg jag en kille som till att börja med så precis ut som Jacob Wester, och Oakley kläder hade han med och jag tror han hade Armada skidor också. Så jag trodde ju självklart att det var han......tills han åkte.

Pinsamma åkare i Högbyn
true sa:
När jag var i Åre så såg jag en kille som till att börja med så precis ut som Jacob Wester, och Oakley kläder hade han med och jag tror han hade Armada skidor också. Så jag trodde ju självklart att det var han......tills han åkte.
Hahahaha

Pinsamma åkare i Högbyn
är det verkligen så många som åker i min hemmabacke? man får tårar i ögonen när man tänker på vad högbyn har betytt under åren...

jag måste ju få tillägga att för att komma fram till liften i högbyn så måste man nästan ta fart ända uppifrån om man har sådana skidor som dom hade...men det var ett tag sedan jag var där, har dom tagit bort repliften?

Tillbaka
Topp