Pitebor

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 80259

Guest
Pitebor
Roligaste jag sett, vilka bönder!

"och du slår han med den där jävla kärringpinnen..."
"nu tar dom fram HUUUUNDEN..."
"NI FÖRNEDRAR JU HAN"

Haha garvar ihjäl mig... vilka människor

Pitebor
Dom som är med på filmen låter absolut inte som pitebor. De kan jag lova. Låter som bodenbor eller kalixbor. Knappast att de är pitebor

Pitebor
är det bara jag som reagerar och tycker att det är respektlös av polisen att hålla kvar dem på marken än att ta in dem i bilen och köra iväg dem så är ett problem borta iallafall? (så slipper folk hättsa upp sig)
och det roligaste var när jocke skrek han är ju blå i hansiktet så vände polisen hans huvud bort ifrån dem så att man inte kunde se ansiktet (fel?!)
och att dem slår felix med kärringpinnen när han kom lite för nära, och sedan sa han var hotfull?!?!
tycker nog det roligaste var när kameramannen sa när poliserna kom fram till jocke....jocke nu kommer dem att slå dig men det är lungt, vänta så kommer jag få en bra bild ;)

btw själv tycker jag att det är från älvsbynmål?

Senast ändrad:
Pitebor
hade polisen varit fler eller om de hade orkat.. hade de kunnat ta in hela bunten..
när en polis säger backa undan 10 gånger så är man bara dum i huvudet om man inte gör de,,
och när en av bönderna springer rakt in i högen av poliser vad tror då polisen att resten kan göra..

grymt bra att behålla lugnet jag hade kokat och börjat veva hur mkt som helst med både batong och spray

Pitebor
KaILe sa:
det roliga är att dom inte är från piteå killarna utan boden! haha
Ja, en del har påpekat det men tror inte det spelar så stor roll i det hela...
Samma folkgrupper (riktiga puckon i det här fallet) finns nog inom hela triangeln här uppe!

Victors sa:
hahaha, epic! Felix är det inte du som har dfen svarta kepsen och skriker åt hunden att hålla käft?
Du... det är jag som är hunden.

Tillbaka
Topp