Pjäxkillen på Alpingaraget

havreboll

Aktiv medlem
Dags att gjuta nya sulor till pjäxorna och av tidigare erfarenhet vet jag att det finns en kille
på Alpingaraget som är duktig på detta. Tyvärr har jag en bit in till hufvudstaden så tänkte
ringa och kolla så att denna kille är på plats och jobbar när jag åker in.

Alltså, vad heter killen.

Ca 175 lång, kortklippt/snaggad, tycker mig känna igen M (Markus, Magnus något)

Någon som vet?

Nu har jag inte träffat alla på AG, men jag vet att där är en hel hög personer som är riktigt duktiga på pjäxor och sulor där.
Jag tror man kan ringa dem och boka tid för en utprovning - gör det! (Ta gärna en förmiddag under tidig höst - lugnt i butiken, fullt på lagret och personalen har gott om tid)

Nja, jag har varit där flera gånger och den enda jag tyckt har haft koll har varit Magnus. Så frågar nog efter honom. Undrar om man kan boka in speciellt med honom

Utan att lägga nån värdering i övrigt så skulle jag säga att om du ringer till en butik och vill boka tid med någon specifik och de svarar "vi gör inte så utan du får den du får" så skulle jag ta en annan butik. Om han inte jobbar eller är fullbokad redan må ju vara hänt men den butik som inte försöker tillmötesgå kundernas önskan i en sådan fråga har ingen vidare servicetanke

Pillard sa:
Utan att lägga nån värdering i övrigt så skulle jag säga att om du ringer till en butik och vill boka tid med någon specifik och de svarar "vi gör inte så utan du får den du får" så skulle jag ta en annan butik. Om han inte jobbar eller är fullbokad redan må ju vara hänt men den butik som inte försöker tillmötesgå kundernas önskan i en sådan fråga har ingen vidare servicetanke
Jag vet med mig att det ändå man kan boka tid för där är egentligen sprutskor, Strolz eller Sidas technologies (tidigare Comformable). Kommer man till butiken så kan man självklart fråga efter Magnus eller någon annan som man specifikt vill ha hjälp av men dessa kanske inte alltid har tid. MEN de kommer alltid att försöka klämma in dig

Kan säga att jag var inne och hade i princip hela butikens personal där som rådgivare. Grym service. Kan kanske bero lite på att jag var deras första vaccum kund för deras nya hike pjäxor men servicen var det absolut inget fel på. som sagt, åk in tidig förmiddag så har personalen gott om tid.

Tillbaka
Topp