Pjäxköp!!

Pjäxköp!!
När man ändå är här inne så är det ett bra tillfälle att fråga alla experter om vilka pjäxor som rekommenderas (i prisklassen 2500-3500).
Ska vara i st Anton hela vintern och är osäker på vilket märke som är bäst/hållbarast??
Har hört att San Marco ska vara bra, sant eller?? Hur är Salomon på pjäxfronten??

Är brutalt tacksam för alla vettiga tips och erfarenheter!!

//Andreas

Pjäxköp!!
Här är par råd inför ditt pjäxköp:
*Köp ett par som känns bra på foten - de skall inte trycka ngn stans utan kännas som en mycket tajt strumpa...
*Du skall ha kontakt längst fram med tårna mot pjäxan när du står upprätt och inte ha kontakt när du flexar/lutar dig framåt. Obs! Innerskon i pjäxan töjer sig!
*Välj flex efter hur duktig du är på att åka - mkt hård=mkt duktig...

Pjäxköp!!
Jag kan ju tipsa dig om att köpa i Skidshopen PÅ Vemdalsskalet eller Björnrike... Dom är testcentraler för alla märken dom saluför.. Vilket innebär att du får provåka samtliga märken för att känna hur dom är in action... Alltså bara att plocka en pjäxa i hyllan och ut i backen!!!

Lycka till //Andyman

Pjäxköp!!
håller me hulanbulanbuuu, köpte mina där, skulle rekomendera lange men ja venne hur din fot ser ut, tänk först på hur dom sitter på foten och smalbenen

Pjäxköp!!
F3LIIX sa:
håller me hulanbulanbuuu, köpte mina där, skulle rekomendera lange men ja venne hur din fot ser ut, tänk först på hur dom sitter på foten och smalbenen
är du helt borta eller tråden är fan 8 år gammal!! lackar på folk som drar upp cp gammla trådar så jävla onödigt

Tillbaka
Topp