Pjäxor Nordica Pro Machine

Musse22

Medlem
Funderar på att köpa lite nyare pjäxor.
Provade fem olika märken igår och Nordica Pro Machine satt helt klart bäst på foten, tätt följt av Tecnica Mach 1. LV i volym är det som gäller.
Skiljer det mycket på lästerna mellan Nordicas olika modeller?
Att det skiljer mycket mellan olika märken fick jag klart för mig igår.
Har inte ekonomi till nytt så letar begagnat eller bra rabatt på rea.
Hoppas att lästerna är lika på Nordicas modeller, då kan man utöka sök området.
Vad vet Du?

Bredder har jag koll på, men är det andra mått på Nordicas läster som kan påverka passform?
Ex, längd 265mm bredd 98mm = LV.
Det finns många andra mått att ta hänsyn till ex, hur sitter pjäxan över vristen.
Förhoppningen är att hitta en LV pjäxa från Nordica oavsett modell och att den passar bra, men misstänker att det ej är så.

Inga siffror som skrivs ut, mer än texten "snug and precise throughout" och jämförelse mot Nordicas andra machine-pjäxor. Mellan olika årsmodeller kan det variera, både om det är annan modell eller annan innersko. Olika fötter uppfattar skillnaderna olika också. Tror modellen innan promachine hette GPX. Sen har du Dobermann GP också.
1645293032284.png

Inga siffror som skrivs ut, mer än texten "snug and precise throughout" och jämförelse mot Nordicas andra machine-pjäxor. Mellan olika årsmodeller kan det variera, både om det är annan modell eller annan innersko. Olika fötter uppfattar skillnaderna olika också. Tror modellen innan promachine hette GPX. Sen har du Dobermann GP också.
Visa bilaga 16643
Tack! Mycket bra info.

Tillbaka
Topp