Pjäxproblem!!
Är det någon mer än jag som har problem med sina pjäxor? För min del är det hopplöst! Mina fötter (tår) somnar hela tiden. Funderade först på att det skulle kunna vara att pjäxorna är för smala för mina fötter, men det tycks inte vara problemet då tårna även somnar när jag har pjäxor med bred läst. Vet inte om det är att jag har dålig blodcirkulation eller något liknande. Eller så är det bara jag som är pjåkig och får lära mig att leva med det..vad säger ni? Är det någon som har liknande problem och har lärt sig att leva med det eller har fått lösning på problemet????? Funderar på att formgjuta dem jag har just nu med binda runt vristen för att töja ut dem, men frågan är om det hjälper...
Det finns säkert möjlighet att skapa en pjäxa just för sin egen fot men det är ju lika med att bli ruinerad...är man fattig student är inte det så kul..
Det finns säkert möjlighet att skapa en pjäxa just för sin egen fot men det är ju lika med att bli ruinerad...är man fattig student är inte det så kul..