PK's Säsong är över..

• Trådstartare Trådstartare JAK-Vinter
  • Start datum Start datum
J

JAK-Vinter

Guest
PK's Säsong är över..
Som rubriken lyder.. enligt www.pkhunder.com så har han brutit nyckelbenet och blir borta resten av säsongen..
Alltså ännu en tråkig drop-out från JOSS..

Vem tror ni ersätter?

PK's Säsong är över..
Synd, han brukar alltid vara sevärd.

Ersättare tycker jag ska vara Gaute Silseth!!!!

Bra stil, tekniska trick och grym på urbans.

Senast ändrad:
PK's Säsong är över..
Riktigt trist, hade sett fram emot att få se PK komma igång på riktigt igen efter förra årets skada. Känns som det får vara nog med otur från hans sida nu men vi får hoppas på en snabb rehab!

PK's Säsong är över..
Jontex sa:
ett nyckelben tar ju bara 2v o läka typ, så resten av säsongen är han väll inte borta?
Jag tar det som ett bevis på att du inte har någon utbildning inom ortopedi. Det tar 6 till 8 veckor för kroppen att skapa nytt ben.

PK's Säsong är över..
banaz sa:
Jontex sa:
ett nyckelben tar ju bara 2v o läka typ, så resten av säsongen är han väll inte borta?
Jag tar det som ett bevis på att du inte har någon utbildning inom ortopedi. Det tar 6 till 8 veckor för kroppen att skapa nytt ben.
Mjae, med hjälp av lite metallskrot och sjukt mycket motivation är väl inte 2v en omöjlighet? Det är ju förståss olika från fall till fall.

Efter över 10 år i motocross har jag sett både det ena och det andra när det kommer till nyckelben. Det kan ta allt mellan några veckor till flera år innan smärtan försvinner. Vanligt är också att nyckelben växer ihop fel och blir sneda.

PK's Säsong är över..
Håller med om att Gaute borde ersätta.

Förresten, är det någon som vet vem den tredje åkaren i Team Sweden är än?

PK's Säsong är över..
Setermaan sa:
Håller med om att Gaute borde ersätta.

Förresten, är det någon som vet vem den tredje åkaren i Team Sweden är än?
tredje åkaren är ännu okänd för mig med.

men jsg vet att den 24:e så gick de upp för oscar att de skulle utsett tredje mannen till den 25:e, så de är väl på g iaf!

PK's Säsong är över..
banaz sa:
Jontex sa:
har verkligen ingen utbildning i ortopedi... men mitt nyckelben var helt av och jag kunde åka som vanligt efter lite drygt 2v

PK's Säsong är över..
Aleksander Aurdal ersätter. Norges nästa storstjärna, endast åkt skidor sedan 2007 nångång. Största utvecklingen jag sett hos en enskild skidåkare!

Snödjup

Tillbaka
Topp